בני ריינה תארח את בית"ר ירושלים באצטדיון בלומפילד

play
בריינה לא מתנצלים על היכולת | דני מרון
צפו: בני ריינה נותרה בלתי מנוצחת אחרי ששכר קבע 0:1 על הפועל ירושלים 02:09

מימר ושחקניו מתאמנים לעת עתה בכפר קאסם, במועדון הודיעו לצהובים שחורים על כך שהמשחק בשבת יתקיים ביפו בעקבות המצב הבטחוני בצפון: "יש כאן שחקנים שחוו ימים ולילות עם אזעקות וריצה למרחבים מוגנים, לא פשוט להתרכז בכדורגל"

(גודל טקסט)

מכבי בני ריינה הודיעה לאנשי בית"ר ירושלים על כך שהמשחק בין הקבוצות יתקיים באצטדיון בלומפילד ביפו (שבת, 20:00, ספורט3). בבני ריינה המתינו לעדכונים מפיקוד העורף כדי לקבל החלטה לקראת המשחק הקרוב, אבל לאור המתיחות הביטחונית בצפון וההתפתחויות ביממה האחרונה, התקבלה ההחלטה להעתיק את המשחק לאצטדיון בלומפילד – כך שייערך לעיני קהל רב, כך מצפים במועדון.

כבר הבוקר אמרו בבני ריינה שאם לא יהיה ניתן לקיים את המשחק עם קהל בשל הנחיות פיקוד העורף, צריך יהיה למצוא את הפיתרון הטוב ביותר ובלבד שהמשחק ייערך עם קהל. לכן, לפחות בשלב זה הועבר המשחק לבלומפילד, באמונה רבה ובתקווה שאכן יתקיים.

עבדאללה ג'אבר ושחקני בני ריינה
בריינה לא מתנצלים על היכולת | דני מרון

בכל מקרה, אחרי יומיים חופשיים החלה הבוקר הקבוצה להתאמן במגרש האימונים בכפר קאסם, לאחר שהמועדון מהליגה הלאומית נרתם לסייע לסעיד בסול על מנת שהקבוצה תוכל לקיים אימונים מסודרים ככל שניתן.

"זאת כמובן לא הכנה אידיאלית", אמרו בריינה, "כי כל השחקנים יאלצו לנסוע כעת כל יום עד כפר קאסם, אבל זה עדיף מכלום. יש מצוקת מגרשים גדולה מאוד לכל הקבוצות ואנחנו מבינים את האילוצים בשל המצב הבטחוני. מנסים לקיים שגרת אימונים כרגיל, אבל יש כאן שחקנים שחוו ימים ולילות עם אזעקות וריצה למרחבים מוגנים, כך שבאמת לא פשוט להתרכז בכדורגל".

עוד באותו נושא: בני ריינה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי