"זו לא הייתה בני ריינה האמיתית, לא הופענו לחצי השני"

play
שחקני בני ריינה | דני מרון
מיכה בישל פעמיים, 0:2 גדול לבית"ר ירושלים על בני ריינה בבלומפילד 03:03

בריינה מסכמים ערב מאכזב מכל הבחינות ועדיין כועסים על המשטרה: "איך יכול להיות שאין הפרדה? זה היה יכול להיגמר רע מאוד"

(גודל טקסט)

ערב לא מוצלח עבר על מכבי בני ריינה אמש (שבת) לאחר שהקבוצה הפסידה 2:0 לבית"ר ירושלים במשחק אותו אירחה בבלומפילד. זה היה ההפסד הראשון של ריינה העונה בליגה, אחרי ארבעה משחקים מוצלחים שכללו 10 נקודות מ-12 אפשריות והתחושות במועדון בסיום המשחק היו לא טובות בשל מספר סיבות.

בצד המקצועי, בריינה הביעו אכזבה מהיכולת וגורם בקבוצה אמר: "לא יודע מה קרה לנו, זאת לא היתה ריינה האמיתית. המחצית הראשונה עוד הייתה סבירה, אבל לא הופענו לחצי השני". לא מעט שחקנים לא היו במיטבם, כאשר בסיום המשחק אף התברר שהבלם נמניה ליוביסבלייביץ' עלה לשחק כשהוא חולה. הסרבי הקיא בחדר ההלבשה דקות לפני שריקת הפתיחה, אך התעקש לעלות לשחק.

הקשר רועי שוקרני נשאר אתמול מחוץ לסגל ובצוות המקצועי טוענים שמדובר בהחלטה מקצועית. שוקרני שהיה אחד משחקני המפתח של ריינה מפתיחת העונה, נראה המום מההחלטה, אבל בקבוצה מדגישים שהוא לא ביצע עבירת משמעת ולא היה מעורב באף תקרית בשבוע החולף – וההחלטה התקבלה רק על פי האימונים בשבוע האחרון.

שחקן בית
עלה למשחק חולה. ליוביסבלייביץ' | דני מרון

לצד האכזבה מהחלק המקצועי, בריינה דיברו גם על ההפסד הכספי הגדול לאחר ההוראה של פיקוד העורף לקיים את המשחק ללא קהל. לאחר העברת המשחק מאצטדיון גרין לבלומפילד – גם כן בגלל ההסלמה בצפון – בנו ראשי המועדון על הכנסה שמנה ממכירת כ-12 אלף כרטיסים. בסופו של דבר, בריינה צריכים להתמודד עם הוצאה כספית גבוהה. במועדון מתכננים לדבר כעת עם מנהלת הליגות במטרה להגיע להבנות לפחות בנוגע להשתתפות בהוצאות האבטחה שנאמדות בכ-150 אלף שקלים, זאת לאחר שלא הייתה בסופו של דבר כל הכנסה מהמשחק עצמו.

לכל אלו התווספה גם התקרית עם אוהדי בית"ר ירושלים, שהמתינו מחוץ לבלומפילד בסיום המשחק ומנעו את יציאתם של חלק משחקני ריינה מהאצטדיון במשך דקות ארוכות. בריינה השמיעו תלונות קשות מאוד כלפי המשטרה ואמרו שדקות אחרי שריקת הסיום, אנשי המשטרה התפזרו בלי להמתין לעזיבת שתי הקבוצות. בסופו של דבר הוזעקו כמה שוטרי יס"מ שהצליחו לסייע לחלק מהשחקנים להגיע לרכביהם בחניית האצטדיון.

"זה יכול היה להיגמר בצורה רעה הרבה יותר", אמר שחקן בריינה, "לא יכול להיות שאנחנו צריכים להרגיש מאויימים ביציאה ממשחק כדורגל. כל מי שיצא ספג קללות ואיומים, גם שחקנים יהודים וגם שחקנים ערבים. קיללו אפילו את שרון (מימר, ר"ב) אז מה נשאר להגיד? לא היינו רחוקים ממצב שבו היו תוקפים פיזית את אחד השחקנים. איפה הייתה המשטרה? למה בכלל מגיעים למצב כזה שאין הפרדה?".

"קצת הלך לנו פחות טוב במשחק הזה ואנחנו כבר מסתכלים קדימה", אמר השוער גד עמוס בסיום המשחק. "יש גם משחקים כאלה. אנחנו נעבוד קשה ונתכונן למשחק הבא".

על כך שהמשחק התקיים ללא קהל: "יש סיטואציה לא קלה עכשיו במדינה, קודם כל יכולנו גם לא לשחק בכלל. אנחנו ממשחק עם קהל, למשחק בלי קהל, עוברים לבלומפילד, נוף הגליל, טדי, כל יום שמענו משהו אחר לגבי המשחק. בסופו של דבר באנו ורצינו לקחת את שלוש הנקודות ועשינו את ההכנה הכי טובה שיכולנו למשחק ואין תירוצים, פחות הלך לנו הפעם. כבר מסתכלים קדימה ונקווה שהקהל יחזור".

עוד באותו נושא: בני ריינה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי