תורג'מן ודוידזאדה לא בסגל. למקין יקבל דקות ראשונות?

play
לאזטיץ' ינסה אותו כמגן? סתיו למקין לצד שגיב יחזקאל | ברני ארדוב
צפו: משקופים, אדומים ופנדלים במהפך הדרמטי שספגה מכבי ת"א מול בראגה 05:15

חלוץ מכבי תל אביב שנפצע מול בראגה לא הצליח להתאמן ויפספס את טבריה, כאשר ערן זהבי צפוי לפתוח במקומו. המגן התלונן על כאבים והוחלט לא לסכנו, הבלם החדש, שלא שיחק בפורטוגל, אמור לקבל דקות בכורה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

דור תורג'מן לא הצליח להתאמן אתמול בערב ולא יהיה בסגל מכבי תל אביב הערב מול עירוני טבריה בבלומפילד. החלוץ נפצע ביום חמישי בפורטוגל במשחק מול ספורטינג בראגה, אבל הצליח להמשיך לשחק ויצא רק לקראת הסיום. אתמול הגיע החלוץ לאימון בקרית שלום, אבל מקום הפגיעה ברגלו עדיין היה מאוד כאוב ונפוח והוא לא הצליח להתאמן.

כתוצאה מכך החליט ז'ארקו לאזטיץ' לא להכליל אותו בסגל למשחק הערב והוא למעשה ייצא מההרכב אחרי שני המשחקים האחרונים, מול מ.ס. אשדוד ומול ספורטינג בראגה, בהם פתח בהרכב. מי שאמור לפתוח הערב באחד עשר הוא ערן זהבי, שלא שיחק בפורטוגל ביום חמישי אפילו דקה. זהבי עדיין לא כבש שער בליגת העל העונה ויקווה לעשות זאת היום. מי שעוד לא ייכלל בסגל, וזו בעיה ללאזטיץ', הוא אופיר דוידזאדה שהתלונן על כאבים בשריר לאחר המשחק נגד בראגה. כזכור, גם רוי רביבו פצוע כך שהקבוצה נותרה ללא מגן שמאלי טבעי וייתכן שטייריס אסנטה יוסט לעמדה זו.

שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי
החיזוק בדרך. זהבי | אימג'בנק GettyImages, Vasile Mihai-Antonio

מי שיתלבש הערב לראשונה בליגת העל הוא סתיו למקין, שאמור לקבל דקות ראשונות כשחקן מכבי תל אביב. למקין כבר נכלל בסגל ביום חמישי בפורטוגל, אבל לא נכנס לשחק. הערב הוא יתלבש לראשונה בליגת העל בארץ ועשוי לקבל דקות ראשונות.

במכבי תל אביב מאוכזבים מאוד שאין קהל הערב וציפו לאיצטדיון כמעט מלא. "נצטרך לעשות את העבודה ללא האוהדים שלנו", אמרו הבוקר במועדון. "אין דרך אחרת וצריך לדעת לעשות את המעברים מאירופה לליגה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי