מכבי ת"א יודעת: "הבעיה שלנו היא לא רק שני מפעלים"

play
שחקן מכבי תל אביב דור פרץ מאוכזב לצד יוריס ואן אובריים | דני מרון
צפו: נחמיאס כבש, אך טבריה היממה את מכבי ת"א והרסה לה את המאזן המושלם 03:52

הכתובת הייתה על הקיר. מכבי ת"א עשתה נקודות גם כששיחקה לא טוב, ונעצרה בתיקו משקף מול טבריה. הבעיות יותר עמוקות מעייפות ויש גם כמות פציעות מדאיגה, כולל דוידזאדה שנכנס לרשימה. לאזטיץ': "טוב שלא הפסדנו"

(גודל טקסט)

דאגה גדולה במכבי תל אביב אחרי ההופעה הרעה אמש מול עירוני טבריה, שהסתיימה בתיקו 1:1 ובאיבוד של שתי נקודות ראשונות העונה בליגת העל. במכבי תל אביב גם קיוו על הדרך לייצר לראשונה אחרי 31 שנה רצף של חמישה ניצחונות ליגה בפתיחת העונה, אבל שוב כשלו במשימה הזו.

הדאגה הגדולה היא לא מפנצ'ר חד פעמי. התיקו אמש היה משקף ומוצדק, אבל הוא לא הסיפור. הבעיה היא שלמעט המשחק מול מכבי פתח תקוה החלשה במיוחד, גם בניצחונות מכבי תל אביב לא הבריקה. עכשיו התווספה לה גם הליגה האירופית כמפעל מקביל ואחרי המחזור הראשון מול ספורטינג בראגה ביום חמישי האחרון, הגיע התיקו אמש. "לא בטוח שהבעיה שלנו היא רק שני מפעלים", אמר אמש אחד השחקנים ביושר. "יש לנו לא מעט בעיות ובטח כשהסגל חסר ארבעה שחקנים להרבה זמן בגלל פציעות, הבעיה רק מעמיקה".

שחקן מכבי תל אביב גבי קניקובסקי לפני שחקן עירוני טבריה אונדז'יי באנצ'ו
הפעם הקהל לא היה שם כדי להוסיף אנרגיות. קניקובסקי | דני מרון
ערן זהבי, מכבי תל אביב
עדיין לא בשיאו. זהבי | דני מרון

מי שמאוד מדאיג את אנשי מכבי תל אביב הוא אופיר דוידזאדה, שסובל מפציעת פוביס באזור האגן כבר זמן ממושך. הכאבים אצל דוידזאדה התגברו אחרי המאמץ, שהשקיע ביום חמישי בפורטוגל וכעת הוא יזדקק לטיפול ומנוחה, שעלולים להביא להיעדרות ממושכת. "גם שגיב יחזקאל, גם עידו שחר, גם רוי רביבו ועכשיו גם אופיר דוידזאדה. זה כבר יותר מדי, בטח ששלושה הם מגנים", אמרו אמש גורמים במועדון.

מאמן מכבי תל אביב ז'ארקו לאזטיץ'
עצבני. לאזטיץ' | דני מרון

ז'ארקו לאזטיץ' לא מוכן לקבל את הגזירה הזו ולא מוכן לחפש תירוצים. "זו לא דרכי. יש לנו סגל גדול ואני צריך למצוא את הפתרונות", אמר המאמן במסיבת העיתונאים אחרי המשחק. "הדבר הטוב היחיד שקרה לנו הערב הוא שלא הפסדנו". הסרבי רתח על כך שהשחקנים הפסידו, לדבריו, כמעט בכל מאבק על הכדור ובטח שהפסידו במאבק על כדור הקרן ממנו הגיע השוויון. כל ההגנה הגבוהה של מכבי תל אביב קרסה בכדור הקרן של עירוני טבריה וכך נולד השוויון. "חשבנו שהנה אנחנו פותרים את הבעיות שלנו בנייחים ובקרנות, אבל שום דבר לא נפתר וכלום לא הסתדר", אמר אמש גורם בקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי