ערן לוי נפרד: "אני גבר שלא מראה רגשות? לא במקרה שלו, הוא שבר לי את הלב"

ערן לוי | לירון מולדובן

החיבור המיידי ("חיינו אחד את השני"), הבשורה המרה ("רצו רשימות, הרבה פייק ניוז"), השבר ("לא מצליח לפתוח תמונות") והכדורגל ("הוא היה גולר מטורף"). שנה לאחר הרצח, לוי בריאיון לזכרו של ליאור אסולין

(גודל טקסט)

 ערן לוי, חברו הטוב של ליאור אסולין ז"ל, עלה אתמול (שני) לשידור בתוכנית הספורט של 103FM וסיפר על הקשר הקרוב שלו ושל חלוץ העבר שנרצח במסיבת הנובה על ידי מחבלים ארורים.

האזינו

לוי, שמשחק במכבי אור עקיבא, סיפר איך החל הקשר ביניהם: "החברות שלנו נוצרה כשהגעתי להפועל באר שבע, ליאור ודוד רביבו קיבלו אותי, אבל באמת שאני וליאור התחברנו באותו רגע ושם התחלנו חברות קרובה של כ-15 שנים. חברות שחיים אחד את השני, גם אם אנחנו לא אחד ליד השני. במונחים של הכדורגל שלנו, ליאור היה גבר, אחד שתמיד שם, עוזר ונותן, הוא היה לב".

גרושתו של ליאור אסולין ז"ל, מורן, סופדת בהלוויה | מערכת וואלה!, רענן ברנובסקי

לוי סיפר איך הוא קיבל את הבשורה המרה לפני כשנה: "אריק, חבר טוב ומשותף שלנו, שלח לי הודעה שליאור מופיע ברשימה של אנשים שלא מוצאים אותם. יצאו מלא רשימות כאלה ואחרות. יום לפני הייתה לליאור יום הולדת, דיברנו ובירכנו אותו כולם. פתאום, אני רואה שהוא מופיע בעוד רשימה ועוד רשימה, ואז קרה הדבר הכי משמח – אני רואה שהוא ברשימה של אנשים שנמצאו ושהכל בסדר, אבל לאט לאט מתחילות לרוץ רשימות כאלה ואחרות. כבר הגעתי למשה אח שלו ולאורטל אחותו, ואז התברר שזו הייתה טעות ואנחנו לא יודעים מה איתו ושיש הרבה פייק ניוז.

"אני גבר שלא מראה רגשות? לא במקרה של ליאור, ליאור שבר לי את הכל ונתן לי מכה מאוד מאוד קשה וחזקה, אני לא מצליח לפתוח שום תמונה ששולחים לי שלו, אני לא מצליח לראות סרטונים שלו, אני לא יכול, זה משהו שלא נתפס לי. הייתה לנו תקופה שחיינו ביחד, כל יום שלא מצאו אותו היה כמו סיוט, אני לא יכול להסביר. ללכת לאימון היום? לא לא, אני עצרתי את הכל".

ערן לוי | ברני ארדוב

"המשפחה מאוד קרובה, אנחנו עוטפים ונמצאים סביבה", סיפר לוי על התמיכה: "כל החבר'ה של ליאור, שהם חבר'ה טובים, היו לו כמה חברים שהיו באמת קרובים, כולם שם סביב אמא שלו. אני כלום ושום דבר לידה בעוצמות ובחוזקה כמו שאתם אומרים. היא מאוד חזקה, אישה מדהימה. האחים, הגיסים והגיסות, כולם שם ומנסים לעשות שיעורי תורה וטורנירים. כולם תומכים וזוכרים לליאור את הכי טוב שיש. אריאל שיימן מאוד עוזר וכולם תומכים, החבר'ה של מכבי הרצליה שליאור התחיל שם את הקריירה, הם הכי זוכרים לו חסד נעורים, וגם בני יהודה נהגו בצורה יפה. כולם נותנים לו את הבמה. הלב שבור ולא שלם".

מחשבות על טורניר לזכרו: "הייתה הנצחה במשחק של בני יהודה ובמשחק של מכבי הרצליה. אחת הקבוצות במחלקת הנוער של הרצליה נקראה על שמו של ליאור. אלה דברים שמגיעים לליאור ודברים יפים. מבחינת כדורגל, ליאור היה אחד החלוצים הכי טובים, גולר מטורף ושחקן "רע" ברחבה. הוא עשה דבר או שניים בכדורגל. צריך להיות חזקים ולהיות בשביל המשפחה".

האם הוא ציפה ליותר הנצחה מהכדורגל הישראלי: "אני אגיד משפט שליאור אסולין היה עונה – אנחנו לא מצפים לשום דבר. המשפחה של ליאור עושה ולא מצפה לשום דבר. אנחנו עושים ונעזרים בכולם, ויש המון אנשים שאהבו אותו. אני לא מאוכזב מקבוצות כאלה ואחרות. כל אחד שיכול וחושב שליאור עשה דבר או שניים אצלו, אז מכבדים אותו במקסימום והדברים נעשים באישור המשפחה שמאוד מעריכה".

על הקשר עם שלושת ילדיו: "הילדים היו עולם ומלואו עבורו, לא משנה באיזו סיטואציה. עכשיו כולם צריכים את הכוחות להתרומם ולהמשיך בשבילו, ובאמת לשמור על אמא שלו היקרה שעושה ועשתה המון".

ליאור אסולין | דני מרון

אסולין ז"ל נחשב לאחד החלוצים הטובים בישראל. הוא החל את דרכו במכבי הרצליה, במדיה כיכב במשך חמש שנים, ולאחר מכן עבר למכבי פתח תקוה, בני סכנין (איתה רשם את הישג השיא בקריירה – זכייה בגביע המדינה), בית"ר ירושלים, בני יהודה, הפועל תל אביב, אפולון לימסול, הפועל באר שבע, הפועל רמת גן, הפועל ראשון לציון, שתי קדנציות נוספות בהפועל פתח תקוה וגם בהפועל אשקלון ובקבוצות מליגות נמוכות יותר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי