שטייף, שנפצע קשה במלחמה, שובץ ל-VAR. גרינפלד במשחק העונה

השופט שספג ירי מטיל נ"ט לפני כעשרה חודשים, חוזר למגרשים ויסייע לספיר ברמן במשחק בין בני ריינה לקרית משונה. נקבע שיבוץ למשחק בין האלופה לסגניתה בעונה שעברה, גם למשחק ההשלמה בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה

(גודל טקסט)

משחק העונה הראשון לעונת 2024/25 ייערך בשבת בערב באצטדיון טדי, כאשר מכבי תל אביב תארח את מכבי חיפה לעיני כ-25 אלף צופים בירושלים. לקראת המשחק, היום (שלישי) פורסמו שיבוצי השופטים למחזור השביעי בליגת העל ונקבע כי את המשחק ינהל אוראל גרינפלד.

השופט הבינלאומי ינהל את משחק העונה ביחד עם הקוונים רועי חסן ועידן ירקוני ושופט המסך הראשי בצוות של גרינפלד יהיה זיו אדלר.

אוראל גרינפלד
בזירה הבינלאומית זה נראה אחרת. אוראל גרינפלד | אימג'בנק GettyImages, Joe Prior/Visionhaus

עוד בשבת ובוודאי מרגש יותר מכל, ספיר ברמן תשפוט את המשחק שיפתח את המחזור בין מכבי בני ריינה לעירוני קרית שמונה ובצוות שלה יהיה ניב שטייף, שנפצע קשה בשירות המילואים בגבול הצפון מירי טיל נ"ט לפני כעשרה חדשים. זהו השיבוץ הראשון של שטיייף אחרי שיקום ארוך וממושך.

אביעד שילוח ישפוט את המשחק בין בית"ר ירושלים לבני סכנין ודוד פוקסמן ינהל את הפועל חיפה נגד עירוני טבריה. ביום ראשון מג'ד רושרוש ישפוט את הפועל ירושלים ומ.ס. אשדוד ובמקביל ינהל יגאל פריד את המפגש בין מכבי פתח תקוה להפועל באר שבע. דקל קינו שובץ למשחק נעילת המחזור השביעי בין הפועל חדרה למכבי נתניה ביום שני.

שיבוץ נוסף שנקבע היום נוגע ליום שלישי הבא, למשחק ההשלמה בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה שאותו ינהל גל לייבוביץ'.

עוד באותו נושא: ניב שטייף

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי