אופ"א פתחה בהליך משמעתי נגד שחקן מיטיולן שקרא Free Palestine

play
שימשיר מול למקין | GettyImages, ANDREJ ISAKOVIC
צפו: למקין פגע במשקוף ומכבי ת"א לא הפסיקה להחמיץ בהפסד 2:0 למיטיולן 03:29

ארגון הכדורגל האירופי החל בחקירה נגד אראל שימשיר הטורקי-דני, שהתגרה בשחקני מכבי תל אביב וניסה לעורר פרובוקציות במשחק לפני כשלושה שבועות

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אופ"א הודיעה כי החלה בהליך משמעתי נגד אראל שימשיר, כדורגלן מיטיולן שהתגרה בשחקני מכבי תל אביב וקרא לעברם Free Palestine ו"מקווה שתמותו" לפני כשלושה שבועות, לאחר שקבוצתו ניצחה 0:2 בבלגרד את אלופת ישראל במחזור השני של הליגה האירופית. שחקני מכבי תל אביב ציינו אז שהטורקי-דני התגרה בהם עוד במהלך המשחק – ואחרי שריקת הסיום החלו דחיפות הדדיות.

בדנמרק משוכנעים שיספוג עונש לא פשוט. העיתונאי המוערך מיכאל דירבי אמר לפני כשבוע וחצי: "אם באופ"א אומרים שהדברים של שימשיר לא מקובלים, ברור לכולנו שיהיה עונש. ואני בטוח שהעונש יהיה חמור".

שימשיר בן ה-22 נולד בדנמרק להורים שהיגרו מטורקיה והוא משחק עם המספר 58 – הקידומת של אזור סיבאס שבה נולדו הוריו. הוא ייצג את נבחרות הנערים והנוער של דנמרק, אבל ב-2022 עבר לייצג את הנבחרת הצעירה של טורקיה.

אגב, בדקה ה-55 באותו משחק, שימשיר ספג מרפק לא מכוון מסתיו למקין בתוך הרחבה. השופט סימן להמשיך, נקרא לעמדת ה-VAR אחרי שהצוות המליץ לו להצביע על הנקודה הלבנה, אבל החליט לא לשרוק לפנדל.

שחקן מכבי תל אביב סתיו למקין, לפני שחקן מיטיולן, אראל שימשיר
שחקן מכבי תל אביב סתיו למקין, לפני שחקן מיטיולן, אראל שימשיר | רויטרס

מכבי תל אביב הפסידה במשחק 2:0 ונותרה ללא נקודות אחרי שני מחזורים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי