בסימן "עם הנצח": בית"ר ירושלים השיקה תלבושת רביעית

play
| אתר רשמי, בית"ר ירושלים
חמישה שערים, מהפך וביצוע מרהיב: צפו בניצחון בית"ר ירושלים על מכבי חיפה 04:46

ירדן שועה ואורי דהן הציגו את המדים ביחד עם לוחמים אוהדי הקבוצה, שנפצעו במלחמה. בית"ר תלבש את החולצה הזו נגד מכבי ת"א

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים השיקה היום (שישי), את סט המדים הרביעי של הקבוצה. מדובר במדים בצבע כחול ובאתר של המועדון נכתב: "במלאת שנה לאירועי ה-7/10 אנו גאים להציג את התלבושת הרביעית לעונה ביחד עם אוהדי הקבוצה, גיבורים אשר נפצעו בקרב וביחד איתנו מסמנים את התקומה והגאווה בעם ישראל".

עוד נכתב בהודעת המועדון: "היום, אחרי שנה של אתגרים וקשיים אנחנו מוכיחים שאין מי שיצליח לשבור אותנו. החולצה מסמלת יותר מהכל את 'עם הנצח', העם שלא נשבר וממשיך בדרכו. החולצה משלבת בין צבעי התכלת והכחול, בשיתוף עם חברת UMBRO. בגב החולצה מוטבע הסלוגן שכל כך מזוהה עם עם ישראל, הלא הוא 'עם הנצח'".

משתתפי הקמפיין מלבד ירדן שועה ואורי דהן, הם שלום שטרית, לוחם גולני שנפצע בקרב על מוצב פגה ושגיב כהן חברו לגדוד שהציל את חייו במהלך הלחימה ונפצע גם הוא. עמית בר, שנפצע קשה בג'באליה לאחר שהוא וחבריו עלו על מטען ונפצעו קשה.

בית"ר ירושלים השיקה סט רביעי
| אתר רשמי, בית"ר ירושלים

הלוחמים התרגשו מהמפגש עם השחקנים ושיתפו את סיפוריהם מהקרבות, ויחד שוחחו על ההתמודדות עם המציאות החדשה של חייהם. החולצה החדשה תיחנך במשחק הקרוב מול מכבי תל אביב באצטדיון טדי ביום שני הקרוב, כאשר לפני המשחק ייערך טקס אליו יגיעו כל משתתפי הקמפיין.

עוד באותו נושא: בית"ר ירושלים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי