האם בן לדרמן בדרך חזרה לליגה הפולנית? על פי דיווח בפולין, וייצ'יסטה קרקוב, שעלתה לאחרונה לליגה הבכירה, מגלה עניין בקשר מכבי תל אביב ועשויה לנסות לצרפו במהלך חלון ההעברות. לדרמן כבר שיחק בעבר בפולין במדי ראקוב.
הקשר הפולני-ישראלי חתם במכבי תל אביב בקיץ שעבר, אך לפחות עד כה המעבר לא ענה על הציפיות. בעונה החולפת רשם לדרמן 18 הופעות בלבד בכל המסגרות, ובסך הכול שיחק פחות מ-700 דקות.
כעת, לפי העיתונאי ברטוש וייצ'ורק, ייתכן שלדרמן יחזור לפולין. "וייצ'יסטה קרקוב מחפשת שחקנים. בן לדרמן נמצא בין המועמדים. זו יכולה להיות חזרה מעניינת", כתב.
מה דעתך על הכתבה?