Sport1 Banner

הפועל פתח תקוה הודיעה על החתמה נוספת: "מועדון ענק"

אחרי שלוש שנים בבני יהודה, המלאבסים מימשו את סעיף המעבר ללא תמורה של סתיו ישראלי: "רוצה להודות לניר לוין והצוות המקצועי על האמון"

(גודל טקסט)

הפועל פתח תקוה ממשיכה להתחמש לקראת העונה הקרובה והיום (שני), המלאבסים הודיעו על החתמתו של המגן-בלם סתיו ישראלי בחוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. לשחקן היה סעיף של מעבר ללא תמורה לליגת העל. על מועמדותו פורסם כאן.

ישראלי בן ה-28, משחק בעמדת הבלם והמגן הימני, שיחק בשלוש העונות האחרונות בבני יהודה ושימש כקפטן הקבוצה. לפני כן, שיחק שלוש עונות בסקציה נס ציונה (כולל עונה אחת בליגת העל) והיה מהשחקנים הבולטים של הליגה הלאומית בשנים האחרונות.

"כבוד גדול עבורי לחתום במועדון ענק כמו הפועל פתח תקוה", אמר ישראלי לאחר החתימה, "אני רוצה להודות לעומר, ניר והצוות המקצועי על האמון, ומחכה כבר למשחק הראשון מול הקהל שלנו. שתהיה לנו שנה מוצלחת והישגית".



היכנסו למשחק הניחושים השתתפו בחידון ואולי תזכו בחבילה זוגית לרבע גמר המונדיאל

שחקן הפועל פתח תקוה, סתיו ישראלי
| אתר רשמי, הפועל פתח תקוה

בבני יהודה נפרדו משחקן ההגנה: "סתיו הגיע לבני יהודה לפני כשלוש שנים והפך במהרה לאחד מהסמלים הבולטים של המועדון בשנים האחרונות. לאורך 100 הופעות במדים הכתומים הוא הוכיח מנהיגות, מחויבות ואהבה אינסופית למועדון, על המגרש ומחוצה לו.

"מהרגע הראשון הרגיש סתיו כמו שחקן בית לכל דבר ועניין. הוא נלחם עבור הסמל בכל משחק ובכל דקה, היה דמות מרכזית בחדר ההלבשה, ולקח חלק פעיל בעשרות פעילויות קהילתיות של המועדון מתוך רצון אמיתי לתת בחזרה לקהילה ולאוהדים.

"סתיו, תודה על הדרך, על הרגעים, על המנהיגות ועל הלב הגדול. תמיד תהיה חלק מהמשפחה הכתומה!".

עוד באותו נושא: בני יהודה, הפועל פתח תקוה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי