איברהימה סומה סיכם סיכם היום (שלישי) לשנתיים וחצי עם אופציה לעונה נוספת במדי מכבי פתח תקוה.
סומה בן ה-22, יליד גינאה, החל את דרכו באקדמיית SOAR המקומית ובהמשך עבר לליגה המולדובית, שם שיחק במדי זימברו קישינב ושריף טירספול. במהלך תקופתו במולדובה צבר ניסיון גם במסגרת מוקדמות המפעלים האירופיים.
היכנסו למשחק הניחושים, השתתפו בחידון ואולי תזכו בחבילה זוגית לרבע גמר המונדיאל
במכבי פתח תקוה מצפים כי השחקן ינחת בישראל בימים הקרובים, יעבור בדיקות רפואיות ויצטרף לאימוני הקבוצה לקראת העונה הקרובה.
סומה צפוי להיות הזר החמישי בסגל של העולה החדשה לליגת העל, שממשיכה בבניית הקבוצה לקראת עונת 2026/27. עד כה הצטרפו הקיץ גם לי-ים דן, אדר רטנר, דור חברון, פאבלוס קוראה וקייל ספנס.
מה דעתך על הכתבה?