לירן שטראובר התארח בפודקאסט "המאמי הלאומית" מבית הפודיום ונשאל על המאמן הטוב ביותר שאימן אותו. על אף שהתאמן אצל דרור קשטן ואלי גוטמן, שוער העבר בחר במאמן אחר והסביר את בחירתו. בנוסף, התייחס לנושא העישון בקרב כדורגלנים.
שטראובר אמר: "המאמן הכי טוב שאימן אותי? יוסי מזרחי. אבל יוסי מזרחי אימן אותי בהפועל ירושלים, קבוצה לא גדולה, שאין לה הרבה כסף והגענו להישגים, הגענו לגמר גביע, ניצחנו את מכבי חיפה בטדי. טקטיקן ברמות הכי גבוהות".
על העישון: "היינו מעשנים ביחד בחדר הלבשה. אני עישנתי עם ג'יאנלואיג'י בופון בחדר של בדיקת הסמים בליגת האלופות, ישבנו, שתינו בירה ועישנו. רק בישראל עושים מזה סיפור. בחיים לא הסתרתי שאני מעשן".
מה דעתך על הכתבה?