מקורבי שועה זועמים: "אולי למישהו יש אינטרס לפגוע בו"

ירדן שועה
ירדן שועה | מאור אלקסלסי

הדחתו של החלוץ הצעיר מהסגל בפעם השנייה ברציפות גרמה לסערה, בחיפה הגיבו: "זה כבר יותר מדי". התלבטות בין ווילדסחוט לסלליך, מאיר יחזור לסגל. עובדיה מונה למנהל מחלקת הנוער

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תתארח הערב בבלומפילד מול הפועל תל אביב במטרה להשיג ניצחון שני בפלייאוף ולהחדיר ביטחון בשחקנים, ובעיקר בכדי לדחות עוד קצת את חגיגות האליפות הצפויות של מכבי תל אביב הערב. מי שלא ייקח חלק במשחק הוא החלוץ ירדן שועה ששוב הודח מהסגל על ידי מרקו בלבול. החלוץ התעמת אתמול לקראת סיום האימון עם עוזר המאמן פול גרובס כאשר זעם על אחת השריקות של הבריטי ואף התחצף עליו. בלבול החליט כי זה מספיק בכדי להשאיר את השחקן ביציע.

בסביבתו של שועה זעמו על ההחלטה ואף שולחים אצבע מאשימה: "אולי יש למישהו אינטרס לפגוע בהתקדמות של ירדן. בכל הופעה שלו במגרש הוא היה מהטובים בקבוצה אז אולי זה לא מספיק".  גורם בחיפה הגיב ואמר: "זה כבר יותר מדי. לא משנה מי יאמן בעונה הבאה, שועה לא מוסיף לעצמו נקודות בהתנהגות שלו". אגב בניגוד למקרי העבר אז השחקן ביקש להיפגש עם הנשיא יענקליה שחר, הפעם נראה כי הפגישה תידחה לסיום העונה.

בינתיים המאמן מרקו בלבול צפוי להמשיך עם הרכב דומה לזה שניצח בשבת כאשר ההתלבטות בין יאניק וילדסחוט לסינטיהו סלליך שכבש את שער הניצחון בשבת. רז מאיר חוזר אחרי פציעה במשחק הראשון אחרי הקורונה גם מול הפועל תל אביב וכעת יחזור לסגל.

מרקו בלבול וירדן שועה. במסלול התנגשות
ירדן שועה , מרקו בלבול | אריאל שלום

בתוך כך, הירוקים הודיעו על מנהלת חדש למחלקת הנוער. איציק עובדיה (49), שהיה מועמד לתפקיד, יחליף את לואיס ויסנטה מתיאו הספרדי. עובדיה נאלץ לפרוש מכדורגל בגיל מוקדם בשל פציעה קשה. את קריית האימון החל בהפועל מרמורק ועבד גם בהפועל בת ים והפועל רמת גן. ב-2007 עבר למכבי תל אביב שם המשיך כארבע עונות. הוא היה כעוזרו של ניר לוין, עונה נוספת כמאמן קבוצת הנוער ועוד שנתיים כמאמן כאשר אבי נמני היה המנג'ר. לאחר עונה בהפועל רעננה, היה אחראי בשנים האחרונות בפיתוח וקידום שחקנים צעירים והדריך מאמנים בהתאחות לכדורגל.

הרכב משוער: ג"וש כהן, ארנטס מאבוקה, עופרי ארד, טרנט סיינסבורי, סאן מנחם, נטע לביא, מקסים פלקושצנקו, צ'ארון שרי, דולב חזיזה, סינטיהו סלליך (יאניק וילדסחוט), ניקיטה רוקאביצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי