צפו: צמד למלמד ב-2:4 הסוער של נתניה על רעננה

החלוץ כבש פעמיים, קהת ואברהם השלימו את ניצחון הבכורה של היהלומים בפלייאוף העליון. אנסה ובני צימקו זמנית עבור היורדת ללאומית

(גודל טקסט)

מכבי נתניה חזרה הערב (שלישי) לנצח אחרי שני הפסדים בפלייאוף התחתון של, עם 2:4 בתום משחק סוער ורווי בשערים. היהלומים הגדילו את הפער מהפועל חדרה לארבע נקודות, אך הקבוצה של שרון מימר עדיין לא שיחקה במחזור הנוכחי. מנגד, המפסידה כבר איבדה כל סיכוי לשרוד עונה נוספת בליגת העל וגם התעוררות מאוחרת הערב לא עזרה לה לרשום ניצחון בכורה בפלייאוף.

רועי קהת הבקיע את השער הראשון לקבוצה של סלובודאן דראפיץ', בדקה ה-25, אחרי שניצל הגבהה של חן עזרא כדי לנגוח מדויק לפינה הקרובה. בדקה ה-42 עזרא הוסיף בישול נוסף: הפעם הקשר השתלט על כדור חוזר מקרן וחיפש את השער, אך הכדור הגיע לגיא מלמד ששם את זה ברשת מקרוב. 11 דקות בתוך המחצית השנייה, אביב אברהם ירה טיל לחיבורים והבקיע את השלישי.

המשחק נראה גמור, אבל המארחת נכנסה למשחק ובדקה ה-73 כבשה בבעיטה הראשונה שלה למסגרת: יוג'ין אנסה אנסה קיבל מסירת עומק, עבר את רז כרמי וגלגל פנימה את השער המצמק. שלוש דקות חלפו וליאור ברקוביץ' מצא את גולן בני, שבעט מדויק לפינה הרחוקה והבקיע את השני של רעננה. נתניה התעשתה בדקה ה-82: רוי קורין שלח את מלמד, החלוץ חלף על פני דריל לחמן וכבש את השער שחתם את תוצאת הסיום.

נתניה תחזור למגרשה הביתי ותארח במחזור הבא את מ.ס. אשדוד, בתקווה לחבר ניצחון שני ברציפות. רעננה, שחושבת כבר על העונה הבאה, תתארח אצל הפועל חדרה בשבת הקרובה.

גיא מלמד
גיא מלמד | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי