שחקני מכבי ת"א: "רצינו לחגוג מול הפועל". המשטרה תגיע להכתרה

שחקני מכבי תל אביב שחקני מכבי תל אביב | מאור אלקסלסי
אלמוג חוגג שבוע שני ברציפות אלמוג חוגג שבוע שני ברציפות | מאור אלקסלסי
שחקני מכבי תל אביב חוגגים שחקני מכבי תל אביב חוגגים | מאור אלקסלסי
שחקני מכבי תל אביב חוגגים שחקני מכבי תל אביב חוגגים | מאור אלקסלסי
ולדימיר איביץ' ולדימיר איביץ' | מאור אלקסלסי

דריכות אצל האלופה הנכנסת והמשטרה לקראת הדרבי בבלומפילד. שחקנים הגיבו לדברי בלבול: "ואיך הוא מסביר את הפער בנינו?". אלמוג שוב זכה למחמאות

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב זקוקה לנקודה אחת בלבד מול הפועל תל אביב כדי לחגוג אליפות כבר ביום שבת בדרבי. עוד לפני המשחק מול הפועל חיפה, העריכו שחקנים שהמשחק הזה בבלומפילד יהיה משחק האליפות: "זה מה שרצינו. חבל רק שאין קהל", אמר אתמול אחד השחקנים לאחר המשחק. ההערכה היא שלמרות האיסור, אלפי אוהדים ינסו להגיע לאיצטדיון, מה שמעמיד את כל הגורמים בכוננות שיא לקראת המשחק. המשטרה תחלק דוחות ותנסה למנוע מהקהל להתקהל, אבל האוהדים כבר מתכננים לערוך חגיגות אליפות. 

נקודת האור אתמול הייתה שוב, איילון אלמוג. במסיבת העיתונאים האחרונה דאג איביץ' לעקוץ את התקשורת, כשאמר: "עכשיו תשימו אותו כמו כוכב בשמיים", אבל אחרי אתמול גם השחקנים לא נמנעו מלהשמיע מחמאות. "אתה רואה את גלזר, את ההתקדמות של חוזז, את יונתן כהן שמתקדם וכעת את אלמוג וזה עושה טוב. לא רק שנזכה באליפות, גם שחקנים בית וצעירים עשו התקדמות. זה לא פחות חשוב ב-DNA של קבוצת כדורגל".

בסרטון: מכבי תל אביב הביסה 0:3 את הפועל חיפה

ציטוטי מרקו בלבול בסיום המשחק הפכו לשיחת היום לאחר המשחק. "הוא אומר שמכבי חיפה מציגה את היכולת הכי טובה? ואיך הוא מסביר את הפער בנינו? ההבדל בינינו לבין חיפה? שמרנו על יציבות לאורך כל העונה. זה לא נכון ולא ראוי מבחינתו כמאמן להשוות בנינו", אמר אחד השחקנים. הצהובים הגדילו לעשות ושלחו מסר ישיר למרקו בלבול דרך חשבון הטוויטר של הקבוצה, כשפירסמו את הטבלה ורשמו: "וזה עם הכדורגל השני בטיבו בארץ"

במועדון ינסו כעת לדאוג להשארת המאמן ולדימיר איביץ'. המאמן הסרבי מחפש קבוצה באירופה, ואם יעזוב המועדון יחפש מאמן זר במקומו. ההחלטה לגבי התקציב קשורה לא רק לחזרת הקהל, אלא גם למשתנים נוספים. במועדון רוצים להחזיר את טל בן חיים החלוץ ומחכים להחלטת ערן זהבי, מה שישפיע על התקציב באופן ניכר. כמו כן, ההחלטה בעניין שני שחקני הקבוצה המעורבים בפרשת הכדורגלנים והקטינות, תשפיע על עתידם במערכת.

אנדרה ד'ראלדש אמור להישאר ואייל גולסה ימתין להצעה של מכבי תל אביב לפני שימצה מגעים באירופה. יונתן כהן, שקיבל לאחרונה דרכון פולני, ינסה לצאת אף הוא לאירופה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי