בהפועל ת"א מקווים שניסו אביטן ימצא קבוצה. לחץ לפני הדרבי

האדומים מקווים לראות את האקס חותם בקבוצה אחרת כדי לפנות מקום בתקציב לעונה הבאה. אכזבה בקבוצה אחרי ההפסד לחיפה: "ביכולת הזאת, אין סיכוי לעצור את מכבי. דגני חסר".

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

סיפור מאור בוזגלו, אומרים בהפועל תל אביב אחרי המשחק אתמול, עלה לכותרות שלא בצדק. ניר קלינגר הבהיר עוד לפני המשחק שיערוך רוטציה, אבל במקום להתמקד בבוזגלו וביכולת שלו על המגרש, בהפועל התמקדו אתמול בעיקר בדבר אחד: ההפסד שמוביל למשחק ההכתרה של מכבי תל אביב מולם בבלומפילד. 

"ביכולת הזאת, אין לנו סיכוי לעצור את מכבי", אמרו אתמול במועדון. "אנחנו אחרי ארבעה הפסדים רצופים, ההגנה לא נראית טוב בכלל. החיסרון של אוראל (דגני) הורגש. הוא בעונה נהדרת". שחקנים הודו בסיום כי "השער הראשון הכניס אותנו קצת להלם. עדיין לא נכנסנו למשחק".

"ספגנו שער מוקדם שקצת שיבש את המשחק, אבל הגבנו מהר והיו לנו הזדמנויות לחזור למשחק", אמר קלינגר לאחר המשחק. "עם כל העייפות אני חושב שהיינו שווים יותר במשחק הזה, אנחנו עוברים תקופה עם הרבה עליות ומורדות, אנחנו כעת בתקופה פחות טובה, אין מה להסתיר. אני כן מאמין שנוכל לחזור להציג את הכדורגל של תחילת הפלייאוף, אנחנו אופטימיים והולכים תמיד בראש מורם".

מרווין פירסמן, שממשיך לקבל הזדמנויות ומאכזב, אמר: "אנחנו לא משחקים טוב בשבועות האחרונים, זה לא סוד. צריך לשפר מספר אלמנטים במשחק כדי לחזור ליכולת שהצגנו בתחילת הפלייאוף. אנחנו צריכים לשכוח מהמשחק הזה מהר כי יש לנו דרבי בשבת וזה תמיד משחק מיוחד לשני הצדדים. זה לא נורמלי שיש כל כך הרבה משחקים בפרק זמן קצר, זה קשה מאוד פיזית. למרות זאת, כיף לראות את הצעירים שלנו משתלבים, זה זמן טוב עבורם ללמוד ולהתחשל".

שחקני הפועל תל אביב. רשמו הפסד רביעי ברציפות אמש | אודי ציטיאט

בנושא אחר: הליך הקיצוצים במועדון נמשך והשחקנים יוזמנו במהלך השבוע הקרוב לשיחות אישיות, כפי שנעשה בהפועל באר שבע, ששינתה את המדיניות ממשא ומתן קיבוצי למשא ומתן אישי. על פי ההערכות, שחקני הפועל יקצצו בין 20 ל-35 אחוז, בהתאם לגובה החוזה ולמסלול שיבחרו השחקנים. הנתון העיקרי שישפיע הוא כמובן נושא חזרת הקהל למגרשים. במועדון מקווים שניסו אביטן ימצא קבוצה חדשה בקיץ. הדבר ישפיע באופן ניכר על התקציב, משום שלצד החוזה של קלינגר, המועדון לא יוכל לשאת בתשלום לשני מאמנים ולהשאיר את רוב הסגל הקיים.

ניסו אביטן. במתחם חודרוב מקווים שימצא קבוצה
ניסו אביטן | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי