קליימן עשוי לחזור לישראל. שלוש אפשרויות על הפרק

בוריס קליימן
בוריס קליימן | ערן לוף

מכבי חיפה, בני יהודה ונתניה מועמדות לקלוט את שוער פראלימני ("מחכה להצעה"). גם גלזר וחיימוב מועמדים לשתי האחרונות. ואיזה שוער רוצה חדרה? ספורט1 עושה סדר 

(גודל טקסט)

עד לא מזמן בוריס קליימן, אריאל הרוש ועומרי גלזר היו בסגל של נבחרת ישראל. אבל עכשיו, אחרי תקופה במהלכה התפרץ נגיף הקורונה, שלושת השוערים נמצאים בחוסר ודאות לגבי העונה הבאה.

הרוש לא נמצא בתכניות של הפועל באר שבע ומחפש קבוצה בחו"ל, גלזר חוזר למכבי חיפה אבל לא אמור להמשיך בסגל שלה (ככל הידוע, שמו עלה בבני יהודה שמחפשת מחליף ישראלי לזובאס) וקליימן, ששכר לאחרונה דירה בלימאסול לחודשיים בלבד, עד שעננת חוסר הוודאות תרד, בודק אופציות בקפריסין אבל "לא פוסל חזרה לישראל ומחכה להצעה", לדבריו.

במידה ודני עמוס לא ימשיך במכבי נתניה, קליימן כבר הוזכר כאופציה. כזכור, לאחרונה פורסם בספורט1 כי מכבי פתח תקווה בודקת אפשרות לצרף את עמוס. גם מכבי חיפה, שעשויה לצרף שוער שיתחרה עם ג'וש כהן, ובני יהודה – הוזכרו כאופציות עבור קליימן.


אבל לא רק השלושה נמצאים בחוסר ודאות. שוער בכיר נוסף שנמצא על המדף הוא גיא חיימוב, שלא ימשיך במכבי חיפה. גם במקרה שלו, מכבי נתניה הוזכרה כאופציה יחד עם קליימן במידה ועמוס לא ימשיך. לחיימוב אפשר להוסיף רשימה ארוכה של שוערים שמחפשים קבוצה. אסף צור מרעננה וצחי גיגי ממכבי פתח תקוה הוזכרו אצל הפועל חדרה. הפועל תל אביב עשויה לשחרר אחד מהשוערים שלה, כשגם יואב ג'ראפי עשוי להיכנס לבורסת השמות של ליגת העל. ארנסטס שטקוס יעזוב כנראה את באר שבע לקבוצה בחו"ל.

"מבלי שאף אחד הרגיש, נוצרה אינפלציית שוערים בשוק", אמר אחד השוערים הבכירים ברשימה בשיחה עם ספחורט1. "יהיה קיץ מעניין. המון שוערים בכירים יחסית, מעט מאוד קבוצות שצריכות שוער. הקורונה השפיעה, אין ספק. אני לא זוכר קיץ כזה".

דני עמוס
דני עמוס | נוי אורן / דוברות מכבי נתניה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי