ייני לאוהדים לפני הדרבי: "אל תגיעו לקרבת בלומפילד וקריית שלום"

שרן ייני
שרן ייני | מאור אלקסלסי

הקפטן דיבר לפני הפועל תל אביב: "הקריאות מחוץ לאצטדיון במשחקים הקודמים לא הוסיפו. מבקש להישמע להוראות משרד הבריאות". איביץ': "רוצים לנצח בכל המשחקים"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

ביום שבת מכבי תל אביב תפגוש את הפועל תל אביב לדרבי שיכול להסתיים באליפות. הצהובים יעלו לכר הדשא בידיעה שנקודה תספיק כדי להבטיח זכייה באליפות שנייה ברציפות, כשהם עדיין ללא הפסד ליגה העונה לאחר 32 מחזורים. אחרי הניצחון 0:3 המרשים על הפועל חיפה בסמי עופר ורגע לפני הדרבי הגדול, ולדימיר איביץ' ושרן ייני אמרו כמה מילים לאתר הרשמי של הקבוצה.

על משחק דרבי שני בשבוע אמר איביץ': "זה לא משהו שקורה בדרך כלל, אבל זה הפלייאוף וסדר המשחקים שונה. זה משחק טוב, משחק קשה כמו 3 המשחקים הקודמים ואנחנו צריכים להכין את עצמנו כדי לתת את המקסימום כדי לנצח. מיד אחרי הדרבי היה לנו עוד משחק כך ששכחנו מהדרבי הקודם. בתנאים כאלה ובתקופה כה קצרה בין המשחקים אין הרבה זמן לחשוב על המשחקים, בעיקר אם ניצחת. במצב כזה צריך להתמודד עם הלו"ז, להוציא את פרטים החשובים מהמשחק ולשתף עם השחקנים". 

איביץ' גם נשאל האם העובדה שנקודה תספיק לאליפות תשפיע על השחקנים: "נותרו לנו 4 משחקים. המטרה שלנו היא לנצח בכל משחק. כולנו יודעים שאנחנו צריכים נקודה אבל לא נשחק על נקודה. אנחנו משחקים על 3 נקודות בכל המשחקים. מה שאנחנו צריכים לעשות הוא לחשוב רק על המשחק ולא על מה יקרה אחרי. העבודה שלנו היא לתת את הטוב ביותר שלנו בכל דקה במשחק, אין דרך אחרת".

הדרבי התל אביבי ביום שבת |

הקפטן, שרן ייני אמר: "לפני שנדבר על הדרבי, אני רוצה לבקש מכם משהו בנימה אישית – אני מבקש מכם לא להגיע לאצטדיון ולא לקרבת האצטדיון, לא להגיע לקריית שלום ולא לקרבת קריית שלום. כל זה בשביל לשמור על הבריאות שלכם. שכיחות נגיף הקורונה הולכת ועולה, מצאו חולה מאומת מחוץ לאצטדיון באחד המשחקים, והקריאות שהם היו מחוץ לאצטדיון במשחקים הקודמים לא הוסיפו. אני מבקש מכם לצפות בבית וליהנות איתנו, הבריאות שלכם הרבה יותר חשובה מכל ניצחון וכל חגיגת אליפות. אני מבקש מכם להישמע להוראות משרד הבריאות והמשטרה"

בסרטון: מכבי תל אביב מנצחת את הדרבי הקודם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי