נדחתה תביעת הפועל חיפה נגד בית"ר ירושלים וניר קלינגר

התביעה, על סך 980 אלף שקל, הוגשה בינואר 2019 בגין טענה למעבר לא חוקי של המאמן: "הבורר קבע שלא נפל רבב בהתנהלותנו". האדומים חויבו בהוצאות

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ניצחה במסגרת הליך הבוררות אותו הגישה הפועל חיפה נגד הקבוצה ונגד מאמנה לשעבר, ניר קלינגר. בהודעת המועדון שנמסרה הבוקר (שישי) נכתב כי "עו"ד עמיאל תגר, יו"ר המוסד לבוררות וגישור, קבע בפסיקתו כי לא נפל רבב בהתנהלותה של הקבוצה ואף חייב את הפועל חיפה בתשלום הוצאותיה של בית"ר". בית"ר יוצגה על ידי עו"ד אלעד איזנברג ושני סדוף פרל. "אנו מברכים על ההחלטה ששמה חותם על ההתנהלות הנקיה והתקינה של הקבוצה בתקופה ההיא", נמסר מהמועדון.

עוד נודע, כי החזר ההוצאות של בית"ר עומד על כ-30,000 ש"ח. בפסק הדין נקבע כי קלינגר יצטרך לשלם 40,000 ש"ח, אך יקבל החזר מהפועל חיפה על סך של 47,000 ש"ח, עבור שכר טרחת עורך דינו רועי רוזן וכן עבור מענקים שונים.

כזכור, התביעה נגד בית"ר ירושלים הוגשה בחודש ינואר 2019. החיפאים טענו כי על המועדון מעיר הבירה לשלם סך של 980,840 שקל משום שהמאמן עבר אליהם במהלך העונה בצורה לא חוקית. בעלי הפועל חיפה יואב כץ טען בתביעה כי קלינגר היה מחויב להודיע חודש מראש שהוא עוזב לקבוצה אחרת. מה שחימם עוד יותר את היחסים היה העובדה שבאותה תקופה חתם ארנסטס שטקוס בבית"ר לעונה הבאה ולכן בין המועדונים חלה מתיחות גדולה.

יואב כץ
יואב כץ | ערן לוף

הפועל חיפה הודיעה אז כי "מועדון הפועל חיפה הגיש הבוקר תביעה על סך מיליון שקלים נגד ניר קלינגר ובית"ר ירושלים בגין הפרת הסכם על ידי המאמן והנזקים המקצועיים, הכלכליים, ונזקים נוספים שנגרמו למועדון כתוצאה מכך". כאמור, הבוקר התקבלה החלטה בנושא.

בא כוחה של הפועל חיפה, עורך דין אריאל מנור מסר בתגובה: "הבורר הנכבד קבע במפורש שניר קלינגר הפר את ההסכם עם הפועל חיפה ודחה את גרסתו ואת רוב טענותיו. הפיצוי הזעום בו חויב קלינגר והפטור שניתן לבית"ר ירושלים סותרים את ממצאי הפסק וסותרים את תקנת הציבור. בהתאם לכך תבדוק הפועל חיפה אפשרות לביטול הפסק"

בנושא אחר: בסביבתו של ירדן שועה לא פוסלים מעבר לבית"ר ירושלים. השבוע פרסמנו כי גורמים בבירה בדקו אפשרות להעבירו בהשאלה לקבוצה בעונה הבאה. ללא קשר לעתידם, יוסי בניון ורוני לוי המליצו למשה חוגג להחתימו. גם הבעלים של בית"ר מעוניין מאוד בשחקן.

ולקראת המשחק הבא נגד הפועל חיפה, בקבוצה מקווים שאנטואן קונטה יהיה כשיר לאחר שחזר לאימונים כמעט מלאים. מקס גרצ'קין ייעדר ועידן ורד צפוי לחזור להרכב. ייתכן שפרדי פלומיין, שחוזר מצהובים, ימתין על הספסל.

ירדן שועה
ירדן שועה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי