זלקה חגג שער בכורה בליגת העל, 2:2 בין חדרה לרעננה

מנשה זלקה
מנשה זלקה | דני מרון

בהיעדר מתח, הקבוצות סיפקו משחק מהנה בנתניה. לוסיו (4) והקפטן (27) העניקו יתרון, אך דסה (15) ואנסה (52) עצרו את רצף ההפסדים של הקבוצה מהשרון על עשרה. בן יוסף הורחק (84)

(גודל טקסט)

במקביל לדרבי התל אביבי ולהתמודדות בין מכבי חיפה להפועל באר שבע, משחק בודד שלא קבע דבר נערך הערב (שבת) במסגרת הפלייאוף התחתון של ליגת העל, בו הפועל חדרה והפועל רעננה נפרדו ב-2:2 מהנה באצטדיון הריק בנתניה.

אולי בגלל היעדר המתח, המשחק בנתניה נפתח בסערה וסיפק את הסחורה: לוסיו שלח בעיטה מדויקת מחוץ לרחבה ולא הותרי סיכוי לגלעד אברמוב (4), אבל רעננה איזנה כעבור 11 דקות מרגליו של אור דסה שדחק מקרוב אחרי הדיפה רעה של אוסטין אג'ידה. האורחת חזרה להוביל בדקה ה-27, כשהקפטן מנשה זלקה סיים באלגנטיות וחגג שער בכורה בליגת העל.

הקצב נמשך גם בפתיחת המחצית השנייה, כאשר יוג'ין אנסה איזן ל-2:2 (52) אחרי בישול של גולן בני הצעיר, אך שם זה נעצר והקבוצות נפרדו ב-2:2. שש דקות לפני הסיום, רעננה נותרה בעשרה שחקנים לאחר שהבלם עידו בן יוסף הורחק (84) שעצר מתפרצת מסוכנת של לוסיו, אולם חדרה לא הצליחה לנצל את היתרון המספרי בדקות שנותרו והסתפקה בנקודה.

חדרה, שלא הצליחה לחבר ניצחון שני ברציפות, נותרה במקום התשיעי בטבלה עם 40 נקודות. מנגד, רעננה, שכבר ירדה לליגת המשנה, עצרה את רצף ההפסדים העגום של על עשרה, אך נותרה עמוק במקום האחרון עם 17 נקודות בלבד. במחזור הסיום, שרון מימר וחניכיו יתארחו באשדוד ואילו אייל לחמן ושחקניו יארחו את בני יהודה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי