אחרי האליפות: שני שחקני מכבי ת"א נחקרו במשך שלוש שעות

פרשת הקטינות
פרשת הקטינות. התיק עומד להיסגר | ספורט1

במטרה לאמת את השני החשודים עם הממצאים החדשים, הם התייצבו לחקירה באזהרה והושבו להם הטלפונים הניידים. הפרקליטות תחליט האם להגיש כתב אישום

(גודל טקסט)

פחות מיממה האחרונה חגיגות האליפות של מכבי תל אביב שהביסה 0:3 את הפועל תל אביב בדרבי, שני כדורגלני הקבוצה הגיעו הבוקר, כצפוי, לחקירה נוספת. כזכור, בסוף השבוע החליטה המשטרה לזמן את שתי הנערות לעדות נוספת, בעקבות סתירה בין העדויות שלהן, וכעת הוזמנו שוב הכדורגלנים לחקירה באזהרה.

בתום שלוש שעות הסתיימה החקירה והמשטרה השיבה להם את הטלפונים הסלולריים שנלקחו מהם. "אנו מאשרים כי הסתיים הליך החקירה באזהרה שהחל הבוקר בתיק החקירה שעניינו חשד לעבירות מין בקטינות. החקירה נמשכת", נמסר מהמשטרה.

מטרת החוקרים הייתה לאמת את הכדורגלנים עם הממצאים החדשים. השניים, המיוצגים בידי עו"ד עדי כרמלי וינון היימן, טענו כבר כי לא ידעו כי מדובר בקטינות וכי לא מסרו להן אלכוהול. לאחר סיום החקירה יועברו הממצאים לפרקליטות שתחליט האם להגיש כתב אישום. בשלב זה, פעילותם בקבוצה הוקפאה עד תום העונה וצו איסור הפרסום נותר על כנו.

קריית שלום
מתחם האימונים של מכבי תל אביב | אבשלום ששוני

כזכור, בשבוע שעבר הוארך מעצרו של תומר משעלי, בן 37 מרמת גן, החשוד בניסיון סחיטה של אחת ממשפחות הכדורגלנים. החשד הוא שמשעלי הציע לקבל כסף תמורת מידע שעשוי להביא לסגירת התיק. הוא נחקר בחשד לניסיון הדחה בחקירה, ניסיון לסחיטה באיומים וניסיון לשיבוש הליכי משפט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי