עו"ד עדי כרמלי: "ממה שאני מבין, החקירה נגד הכדורגלנים הסתיימה"

ניידת משטרה
ניידת משטרה | דני מרון

פרקליטם של צמד שחקני מכבי ת"א דיבר ברדיו 103FM: "הם מרגישים שהדברים שנאמרו נפלו על אוזניים קשובות, אני נוטה להעריך שהכל יסתיים עוד השבוע"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

היום (ראשון) בשעות הבוקר הסתיימה חקירה נוספת של שני שחקני מכבי תל אביב שנמשכה כשלוש שעות. מאוחר יותר פרקליטם של צמד הכדורגלנים עו"ד עדי כרמלי דיבר בתוכנית הספורט של רדיו 103FM ונשמע אופטימי לגבי המשך הדרך.

כרמלי פתח את דבריו:" השחקנים נחקרו היום, שעתיים וחצי בעקבות החקירה האחרונה של הנערות שנמשכה כתשע שעות. השחקנים אומתו בשעתיים האלו לגבי טענות כאלה ואחרות שנוגעות בנושא האם הגישו אלכוהול לקטינות".

"האם הם הגישו? בוואדי שלא. אני גם לא ראיתי תמונות עם אלכוהול ובכל מקרה שללו את העניין הזה כל שהם שללו עניינים אחרים שהתבררו כנכונים והם הצליחו להביא ראיות מהטלפונים. עדיין לא אמרו להם שהם לא חשודים, המשטרה לא עדכנה בנושא. רציתי לומר שעם חלק מהפרסומים בשבוע שעבר היה מהם מן האמת, אז סעיף החיקוק היה משתנה לקיים יחסים שלא בהסכמה".

מתחם האימונים מכבי תל אביב
מכבי תל אביב | ספורט1

מה ההשלכות: "אני אומר שהמצב הראייתי במובן הזה, כבר ברור לחוקרים. אני אהיה הרבה יותר מופתע אם בנושא האלכוהול יוגש כתב אישום. המשמעות שאם לא חוקרים בפעם השנייה ובוחרים לא לשאול אותו, נראה שהמצב הראייתי ברור כבר".

האם הודיעו לך שהחקירה נגמרה: "לא באופן רשמי, כי ייתכן שהפרקליטות תדרוש השלמות. אבל ממה שאני הבנתי החקירה הסתיימה".

באיזה תחושה הם יצאו מהחקירה: "הם מרגישים שהדברים שהם אמרו נפלו על אוזניים קשובות, שמה שהיה בטלפונים הוא מה שהם מסרו בגרסה הראשונה לפני שהם נתנו את הטלפונים והדברים התיישבו אחד לאחד. מהיום הראשון אמרתי שלא יימחקו כלום מהטלפונים, השחקנים מהיום הראשון קיבלו הנחייה מפורשת לא לעשות זאת".

שתף מה השחקנים עוברים בימים אלו: "להיות מושא של חקירה פלילית זה לא נוח לאיש. יש פה לחצים אדירים. הציפייה הכי גדולה שלהם, לתת היום כמה שעות שרק צריכים ומלבד שנסיים היום את כל מה שצריך, הוא הציפייה שהחקירה תסתיים".

הפרקליטה של אחת הנערות חברים באותה רשימה במחוז מרכז: "זה מקובל, אנחנו לא מדברים על זה ואנחנו יודעים כל אחד במקצועיות שלו לעשות הכי טוב שלו. אי אפשר לתאר שמישהו יעשה שירות לא טוב ללקוחות שלו. מהשנייה הראשונה שידעתי זאת, הודעתי מיד לשחקנים. זה עומד בתקנון האתיקה".

מתי הנושא יתגבש לכתב אישום, או לא לכתב אישום: "קודם כל התיק צריך להיות מסוכם במשטרה. אני נוטה להעריך שזה יקרה עוד השבוע, ואז הכל יהיה תלוי בדחיפות שיש בפרקליטות. יש סדר עבודה מסוים, זה יכול לקחת קצת זמן, אנחנו נבקש שזה ייקח כמה שפחות, אבל אנחנו לא מחליטים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי