צפו בתקציר: אשדוד דרסה 2:5 את נתניה, שנותרה ב-10 שחקנים

שחקני אשדוד חוגגים
שחקני אשדוד חוגגים | דני מרון

מלמד כבש ראשן (9), אך משם הכל התפרק בעקבות אדום של ג'אבר (18). גורדנה (פנדל, 20) ודהן (30, 35) השלימו מהפך מהיר, כנעאן הבקיע את הרביעי (58) ומלך השערים דוד (61) סגר את הסיפור. אולסק צימק (76)

(גודל טקסט)

כרגיל מ.ס. אשדוד שסיימה את העונה כבר מזמן ערכה הערב (ראשון) עוד משחק חסר חשיבות עבורה נגד מכבי נתניה, אך כרגיל המהנה מכולם, כאשר השיגה 2:5 מהנה במיוחד במגרש בנתניה על המארחת שפשוט התפרקה לחתיכות.

קשה להאמין שנתניה עלתה ליתרון עוד בדקה התשיעית לאחר שער חמישי של גיא מלמד בפלייאוף התחתון בנגיחה לאחר הרמה מדויקת של עזרא. אבל נתניה הצליחה לשמור על היתרון רק תריסר דקות, כאשר כארם ג'אבר הורחק באדום בפעם השנייה בפלייאוף בדקה ה-18 וגורדנה איזן מהנקודה הלבנה.

בדקה ה-30 עידן דהן השלים מהפך וחגג את שערו הראשון בליגת העל ולא חלפו חמש דקות והקשר בן 19 השלים צמד אדיר בזכות בישול נפלא של שלומי אזולאי. אשדוד המשיכה במחצית השנייה מאותו מקום שהפסיקה כאשר מוחמד כנעאן שיגר טיל אדיר מ-20 מטרים וקבע 1:4.

כעבור שלוש דקות גם מלך שערי אשדוד הצטרף לחגיגה. כנעאן שכבש את הרביעי היה על תקן המבשל וסידר לדין דוד את שערו ה-11 בליגה. נתניה הספיקה לכבוש שער מצמק, אוואני הכשיל את אשכנזי בחרבה ואולסק כבש מפנדל, אבל שוב זה לא עזר לקבוצה של דראפיץ' וברדה שרשמה שוב תצוגת נפל שתעדיף לשכוח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי