זדה: "הורידו אותנו כבר 40 פעמים העונה", רפואה: "הכל עליי"

מאמן נס ציונה הבהיר: "ביום חמישי הקרוב יש גמר הגמרים מבחינתנו. קווה שהמזל יהיה לצידנו", מאמן ק"ש היה נסער: "אין תירוצים למה שהיה היום, הגיע לנו להפסיד. לא כך משחקת קבוצה שנלחמת על חייה"

(גודל טקסט)

נקודת מפנה גדולה מאוד נרשמה הערב (ראשון) במאבקי ההישארות בליגת העל. סקציה נס ציונה עלתה מעל הקו האדום לראשונה מאז חודש ינואר, לאחר שהשיגה 0:1 יקר מאוד על הפועל כפר סבא. במקביל, ההישג הגדול של הכתומים הושג בעיקר בשל הפסד נוסף של קריית שמונה, שנוצחה 2:0 על ידי בני יהודה. ביום חמישי הקרוב ייפגשו הקבוצות לראש בראש ישיר בצפון.

לאחר שריקת הסיום והשמחה הרבה, מאמן נס ציונה ליאור זדה סיפר: "לכאן בדיוק שאפנו ורצינו להגיע. ביום חמישי הקרוב יש גמר הגמרים מבחינתנו. בלי קשר למה שיהיה אני גאה בשחקנים שלי. הורידו את הקבוצה הזו כבר 40 פעם ובכל פעם אנחנו מוכיחים אחרת".

איך מגיעים למשחק בשבוע הבא? "צריך להרגיע את ההתלהבות שלנו. השחקנים שלי מוכשרים מאוד ואנחנו באמת רוצים להישאר כאן. גם אני באופן אישי. יש הרבה רוגע במערכת שלנו. אני מקווה שהמזל יהיה לצידנו במשחק הבא. אחת הקבוצות צריכה לרדת ליגה ואני מקווה שזו לא תהיה אנחנו".

ליאור זדה
זדה. "הורידו אותנו כבר 40 פעם. בחמישי יש לנו את גמר הגמרים" | אודי ציטיאט

לאחר המאמן המאושר, גם רז שטיין סיפר: "אין ספק שאם נצליח להישאר בליגה זה יהיה מטורף. אני חושב שהורידו אותנו כבר 700 פעם. אנחנו צריכים להישאר צנועים ולנצח בחמישי. זה יהיה לא פשוט, בטח כשזה בבית של ק"ש. בטוחים שהצוות שלנו יכין אותנו בצורה הטובה ביותר".

ומה היה לצד המאוכזב של הערב העגום להגיד? מאמן קריית שמונה קובי רפואה היה ברור: "אני מאוכזב מאוד. לא כך משחקת קבוצה שנלחמת על חייה. הכל עליי. היינו חייבים לשחק עם יותר רצון והשקעה, אבל ככה נראת קבוצה שתקועה בתחתית. בני יהודה שיחקה פתוח ואנחנו לא לקחנו".

"כל מה שאני כאן יהיה תירוצים אז בשביל מה? ביום חמישי את המשחק הכי חשוב של העונה. הפסדנו היום כי הגיע לנו וגם בשבוע שעבר הגיע לנו. אין סיבה לתרץ את מה שהיה היום. מחכים רק ליום חמישי".

קובי רפואה
קובי רפואה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי