Sport1 Banner

בנס ציונה הבהירו: "כלום לא גמור", שטיין מבוקש בהפועל חיפה

שחקני סקציה נס ציונה חוגגים | אודי ציטיאט

שביעות רצון אצל הכתומים מה-0:1 על כפ"ס והעלייה אל מעל הקו האדום, אך במועדון הדגישו: "הטעות הכי גדולה שאנחנו יכולים לעשות זה לבוא לשחק על תיקו מול ק"ש". במקרה של ירידה: הקשר ישוחרר בחינם, כך לפי חוזהו

(גודל טקסט)

שביעות רצון אצל הכתומים מה-0:1 על כפ"ס והעלייה אל מעל הקו האדום, אך במועדון הבהירו: "הטעות הכי גדולה שאנחנו יכולים לעשות זה לבוא לשחק על תיקו מול ק"ש". במקרה של ירידה: שטיין ישוחרר בחינם

סקציה נס ציונה עשתה אתמול (ראשון) צעד גדול לעבר הישארות ליגה, כשהמשיכה את הפלייאוף המצוין שלה (11 נקודות מ-18) וגברה 0:1 על הפועל כפר סבא. במקביל, הקבוצה חלפה על פני עירוני קריית שמונה ועלתה אל מעל הקו האדום, לאחר שהצפוניים נכנעו 2:0 לבני יהודה. ביום חמישי הסקציה וק"ש ייפגשו לאחד הקרבות הכי מסקרנים שקיבלנו בשנים האחרונות על הירידה – המנצחת תישאר על חשבון המפסידה. כמאמר הקלישאה, מדובר במשחק תחתית "על שש נקודות".

בעקבות הניצחון אמש, הפער מק"ש עומד על שלוש נקודות (כשלצפוניים הפרש שערים טוב יותר), וגם תיקו ישאיר את הקבוצה של ליאור זדה בליגה. עם זאת, במועדון הבהירו: "עובדתית תיקו ישאיר אותנו, אבל ממש לא נבוא לשחק על נקודה אלא נגיע לשחק את הכדורגל שלנו. זו תהיה הטעות הכי גדולה שנוכל לעשות אם נבוא לשחק על תיקו. שום דבר עוד לא גמור. לא משנה מה הייתה התוצאה מול כפ"ס, היינו צריכים לבוא לנצח בק"ש".

היקה חוגג עם חבריו. שער יקר | אודי ציטיאט

גם המאמן ליאור זדה היה מאוד-מאוד מאופק בסיום מתוך כוונה להעביר מסר לשחקנים שזה עוד לא הזמן לשמוח. "בדרך כלל אנחנו לא יודעים לקחת, אסור שזה יקרה הפעם. אסור להפסיד לק"ש", אמרו בקבוצה. המסר שהועבר לשחקנים בסיום ההתמודדות היה זה שחייבים לשמור על צניעות ושהמשחק ביום חמישי הוא מלחמת עולם מבחינתם, וממש לא היו חגיגות בחדר ההלבשה בסיום.

הניצחון אתמול העמיד את נס ציונה בפני אחד הקאמבקים הכי גדולים של השנים האחרונות, מקבוצה שאף אחד לא נתן לה סיכוי להישאר לשורדת אמיתית. "זה נס אמיתי אם נישאר. כולם כבר הורידו אותנו ליגה". אגב, אם בסופו של דבר הקבוצה תנשור לליגה הלאומית, רז שטיין ישוחרר בחינם – כך נקבע בחוזהו החדש בתחילת העונה. לשחקן מספר מתעניינות בליגת העל, ביניהן הפועל חיפה, ובכל מקרה עשוי לעבור לקבוצה גדולה יותר בקיץ גם אם נס ציונה תשרוד בסופו של דבר.

מן הסתם, ההכנות לעונה הבאה לא מתחילות עד שלא תתברר באיזה ליגה הקבוצה תשחק, אך מוסא מאזו לא יישאר גם במקרה של הישארות. החלוץ כלל לא שותף אתמול, ובקבוצה לא מרוצים גם מיכולתו וגם משפת הגוף שלו. אמש זדה החליט לשחק ללא חלוץ טבעי, כשהעלה חלק התקפי שכולל את יחמיר היקה, דור כוכב, גיא בדש ורז שטיין. אייל שטרכמן נכנס כמחליף והועדף על פני הניז'רי.

רז שטיין | אודי ציטיאט
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי