Sport1 Banner

איביץ' צפוי לעזוב את מכבי ת"א, שעלולה לאבד גם את יונתן כהן

מאמן השוערים של הצהובים הודה: "חזרה ליוון נמצאת על הפרק", אך לא פסל את האפשרות שהמאמן בכל זאת יישאר: "הוא קיבל הצעה". וגם: החלוץ ינסה לצאת לחו"ל ומה אמרו השחקנים על הספסל במשחק האליפות?

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שנתיים דומיננטיות בצורה בלתי רגילה בהן הוביל את מכבי תל אביב לזכייה בשתי אליפויות, המאמן הסרבי ולדימיר איביץ' עשוי לחזור בעונה הקרובה לפאוק סלוניקי – הקבוצה ממנה כזכור הוא הגיע לישראל בקיץ 2018.

אמש פורסם בתקשורת היוונית כי איביץ' מתקרב לפאוק סלוניקי ומי שחיזק את האפשרות הזו הוא לא אחר מאשר כריסטוס קלפקיס, מאמן השוערים של מכבי תל אביב ואחד האנשים הקרובים ביותר למאמן הסרבי, שידבר על כך בראיון ביוון.

בראיון לתחנת רדיו מקומית, קלפקיס הודה: "חזרה לפאוק סלניקי נמצאת על הפרק, איביץ' שוקל זאת במלוא הרצינות". מאמן השוערים של האלופה המשיך: "הוא ביחסים נהדרים עם כל האנשים במועדון היווני והוא שוחח לא מעט עם הבעלים, אז ברור שזה על הפרק".

איביץ'. יחליט בקרוב על עתידו | אריאל שלום

על האפשרות שימשיך במכבי תל אביב: "מעריצים אותו כאן ומאוד רוצים שהוא יישאר. הוא קיבל הצעה להאריך את חוזהו בעונה נוספת, אבל הוא עדיין לא החליט. אני סומך על איביץ' בעיניים עצומות ואלך אחריו לאן שהוא יחליט".

בנושא אחר: בסביבתו של יונתן כהן מאשרים כי ינסה לצאת לאירופה בקיץ הקרוב. כזכור, כהן קיבל דרכון פולני וכעת הוא מכוון לליגה בכירה יותר. במקביל, מכבי תל אביב רוצה להשאיר את כל שלושת השחקנים הישראלים שמסיימים חוזה – איתי שכטר, שרן ייני ואייל גולסה, אך טרם החלו מגעים איתם. ז'איר אמאדור עשוי לחזור לספרד, שם טוענים כי סראגוסה כבר סיכמה עם הבלם הפורטוגלי.

עוד באותו נושא: ולדימיר איביץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי