הורי אחת הנערות לחדשות 13: "זה אונס, היא לא אוכלת ולא ישנה"

פרשת הקטינות |

הורי אחת הנערות המעורבות בפרשת הכדורגלנים והקטינות סיפרו: "פגעו לה בנפש. היא אמרה שהיא לא רוצה והופעל לחץ. גברים עם מעמד וכסף ניצלו אותה"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

פרשת הכדורגלנים והקטינות לא יורדת מסדר היום. הורי אחת הנערות שמעורבות בפרשה, שבה שני שחקני מכבי תל אביב חשודים כי קיימו יחסי מין עם בנות 15, התראיינו הערב (שני) לחדשות 13 ושברו שתיקה אחרי תקופה ארוכה.

"היא אמרה 'אף ילדה בגילי לא מתכננת לעבור תוך חצי שעה מיד ליד'. לא אשכח את המשפט הזה לעולם", אמרה אמא של הנערה והוסיפה: "היא לא אוכלת ולא ישנה. אם היא ישנה היא קמה בסיוטים עם צעקות ובכי. היא לא יוצאת מהבית ולא נפגשת עם חברים".

אביה הוסיף: "לא רואה מה ההבדל בין מה שקרה לבין אונס, זה אפילו גרוע מאונס. פה לוקחים אותך, משקים אותך ומטעים אותך. היא רק בת 15. כל מה שהיה בי בתור אדם ובתור אבא נרמס. אבא שלא יכול להגן על הבת שלו מכזאת סיטואציה זה נורא ואיום. אני לא ישן בלילה. בבת אחת אתה מבין שלקחו את התמימות שלה, פגעו בה ופגעו לה בנפש. אנסו אותה. מבחינתי אנסו אותה, גם אם זה לא היה בכפייה".

שחקני מכבי תל אביב , פרשת הקטינות
שחקני מכבי תל אביב , פרשת הקטינות | דני מרון

ההורים טענו כי השחקנים תכננו כיצד ליצור קשר עם הבנות: "למחרת או אחרי כמה ימים מהמסיבה, השחקן השני, שלא היה במסיבה פנה אל אחת מהן באינסטגרם. מכאן אפשר להבין שהיה כבר איזה שיח בין שני הכדורגלנים. הוא שאל אותן: 'מתי דאבל דייט?'. זה היה מארב, זה היה ציד, זה היה ניצול של תמימות של ילדות. אי אפשר להגיד כלום על הנערות, כי הן התנהגו כמו נערות בנות 15. כולנו היינו בגיל הזה, הערצנו והתלהבנו. לצאת למסיבה שנמצאים שם גם כדורגלנים עדיין לא נותן שום לגיטימציה להגיע לסיטואציה שהם הגיעו".

"ברגע שהשחקנים הבינו שאין להן רישיון הם דאגו להזמין להן מונית. הם שאלו אם יש להן רישיון והן אמרו שהן לא בגיל. הכל היה על השולחן. הם הזמינו להן לאכול ואחרי זה הם שיחקו משחק שתייה. אחר כך הן ביקשו מהן להתפשט. הבת שלי הרגישה לא בנוח ולא בסדר, היא אמרה שהיא לא רוצה והופעל שם לחץ".

"אני יכולה להגיד שהקול של הבנות שם לא נשמע וגם לא שפת הגוף שלהן. זה חלום רע. השחקנים ידעו את הגיל האמיתי. מספיק שתסתכל על הבת שלי. גם אם הן כן שלחו הודעות ואמרו להם שהן בנות 17-18, הן ישבו איתן ויכלו להבין שמדובר בילדות. השיח לא יכול להתקדם מעבר למה שעשית בבית ספר או מה העלת לאינסטגרם".



אמה של הנערה הרגישה תחושות אשמה: "אני שואלת את עצמי איפה הייתי באותו לילה. אני לא הכנתי אותה לכל תרחיש. לא הכנתי אותה לתרחיש שבו גברים עם מעמד וכסף ינצלו אותה. זה כמו כיפה אדומה".

במקביל, הורי אחת הנערות התראיינו גם בחדשות 12 ותיארו את האירוע שלטענתם קרה לבתם: " הם הזמינו נערות לדייט, נשארו בדירה, עשו משחקים והציעו להן אלכוהול ונתנו להן לשתות. זו לא תמימות, הם לא יצאו לדייט, הם לא באו להכיר, הם באו לנצל"

"הייתה סיטואציה שהיא אמרה לא, שהיא לא רוצה", הוסיפו הורי הנערה. "הם התעלמו והמשיכו, הם נכנסו לטראנס שהם לא יכלו לעצור את עצמם, הפעילו לחץ. זו ילדה בת 15, צריך להבין את הסיטואציה לא אישה בת 20. היה שם תמרון, הייתה שם חד משמעית סוג של כפיה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי