סטיין כמעט הגיע למכבי ת"א? קרויף: "רציתי אותו כשהייתי מנהל מקצועי"

קיקה סטיין
קיקה סטיין | FILIPPO MONTEFORTE / Contributor

לא ברור אם התכוון לצהובים או ללרנקה, אך ההולנדי חשף בראיון כי מנג'ר ברצלונה הנוכחי היה ברשימות המועמדים שלו: "הדרישות שלו היו גבוהות הרבה יותר ממה שיכולתי לתת"

(גודל טקסט)

ג'ורדי קרויף שעדיין לא ניהל משחק בנבחרתו החדשה אקוודור, הוזכר לא אחת כמועמד להצטרף לצוות המקצועי של צ'אבי, אם וכאשר יתמנה למאמנה של ברצלונה על חשבונו של קיקה סטיין. אמנם הדבר נראה כעת כמו חלום רחוק, אבל המנהל הספורטיבי לשעבר של מכבי תל אביב חשף פרט מעניין בקשר למנג'ר הנוכחי של הקטאלונים וייתכן שהדבר קשור לתקופתו בישראל.

במהלך ראיון ל'קדנה סר', סיפר קרויף כי רצה לצרף את סטיין לצוות המקצועי של קבוצתו כאשר שימש כמנהל מקצועי. אמנם, פרט למכבי תל אביב שימש כמנהל ספורטיבי גם בא.א.ק. לרנקה הקפריסאית, אך נראה שהתרחיש הראשון הוא הסביר יותר. "רציתי להביא אותו, אבל הדרישות שלו היו הרבה יותר גבוהות ממה שיכולתי לתת לו בזמנו", סיפר קרויף.

 נכון שהיום השידוך למכבי תל אביב נראה כמעט בלתי אפשרי, אבל עד 2015 אימן סטיין בליגה השנייה בספרד ואם מתחשבים בשמות שהגיעו לכאן בתקופה ששימש ההולנדי בראש הצוות המקצועי של האלופה הישראלית, סטיין היה נשמע כמו שם אפשרי בהחלט. לנו רק נותר לחשוב אם היה מצליח להגיע לברצלונה הגדולה כאשר בקורות החיים שלו מופיעה גם קדנציה קצרה בישראל.

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | מכבי תל אביב – האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי