פתחו יומנים: מועדי פתיחת עונת 2020/21 בליגת העל

ליגת העל |

גביע הטוטו וליגת העל צפויים להיפתח באופן רשמי ב-8 וב-29 בחודש אוגוסט בהתאמה. במקביל, ח"כ יואל רזבוזוב פועל להחזרת הקהל למגרשים

(גודל טקסט)

מסתמן: משחקי עונת 2020/21 ייפתחו רשמית בשמיני באוגוסט. כך עולה מתוך סיכום ישיבת מנהלת הליגה שנערכה אתמול. בישיבה עצמה לא הוזכרו התאריכים הסופיים של תחילת העונה, אולם הוחלט כי זה יהיה המועד למחזור הראשון של גביע הטוטו. עוד הוחלט, כי משחקי ליגת העל ייצאו לדרך ב-29 באוגוסט, כמעט ללא שינוי ביחס לעונות הקודמות.

ראשי הכדורגל הישראלי חששו תחילה מדחייה של העונה הבאה בעקבות משבר הקורונה, אולם החזרה למגרשים והעובדה שנרשמו אירועים חריגים מעטים עד כה, נותנת תקווה לקראת העונה הבאה שכאמור צפויה לצאת לדרך באופן רשמי כבר בתחילת חודש אוגוסט, בעוד קצת יותר מחודש.

בימים האחרונים התארגנו חלק מראשי קבוצות ליגת העל, בראשם בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג, ואיימו כי פתיחת העונה תיעצר במידה והקהל לא יחזור למגרשים. אולם אתמול, בישיבת המנהלת, הובהר כי משרד האוצר יעביר פיצוי של עשרות מיליוני ש"ח לטובת הקבוצות. ולכן, בשלב זה, הנושא ירד מסדר היום.

במקביל, חבר הכנסת יואל רזבוזוב ממפלגת יש עתיד פועל מאחורי הקלעים וגם בתוך ועדת הספורט, על מנת שהעונה הבאה תיפתח עם קהל, דבר שעשוי לתת דחיפה נוספת לבעלי הקבוצות ויגרום לכך שהתקציבים, שיקטנו בכל מקרה בעונה הבאה, לא יספגו מכה אנושה.

דולב חזיזה, אנריק סבוריט
דולב חזיזה, אנריק סבוריט | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי