שחקני מכבי ת"א בחקירה: "הבנות טענו – עוד חודש אנחנו בנות 18"

שחקני מכבי תל אביב , פרשת הקטינות
שחקני מכבי תל אביב , פרשת הקטינות | דני מרון

לספורט1 נודע כי החוקרים הציגו בפני שחקני האלופה את הסתירות בגרסת הנערות. פרקליטם: "הם מבינים שהחקירה הסתיימה". אביה של אחת הנערות: "נעביר מידע נוסף לחוקרים בימים הקרובים"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

"אנחנו מבקשים להשאיר את צו איסור הפרסום על כנו, כי הנזק העצום שיכול להיגרם יכול לפגוע להם בעתיד התעסוקתי שלהם, במכבי או בקבוצות אחרות. אנחנו חושבים שצריך לקשור בין הסבירות שיוגש כתב אישום להחלטה האם לפרסם את שמם. היום נראה שלא יוגש כתב האישום והכף צריכה לנטות לכיוון הזה. השחקנים מבינים שהחקירה הסתיימה. החומר עתיד לעבור על פי הצהרת המשטרה לפרקליטות. נמתין לשמוע מה ההחלטה". כך טוען הבוקר עו"ד עדי כרמלי, המייצג את שני כדורגלני מכבי תל אביב, זאת לקראת הדיון ביום ראשון הקרוב בבית המשפט המחוזי (מרכז) בלוד, בו השופט יפרסם את החלטתו בנוגע לבקשה להסיר את צו איסור הפרסום על שמותיהם של שני השחקנים המעורבים.

מאחורי הקלעים, לספורט1 נודע כי במהלך חקירת הכדורגלנים, הציגו החוקרים בפניהם את הגרסאות הסותרות של הנערות בעניין נושא גילן ובנושא האלכוהול. שני הכדורגלנים, שנחקרו בנפרד, מסר גרסה שווה לפיה "הבנות טענו עוד לפני המפגש ש'עוד חודש אנחנו בנות 18'", זאת אחרי שטענו בעבר כי לא ידעו את גילן המדויק. גורמים המקורבים לחקירה מעריכים כי הפרקליטות תגבש בקרוב מאוד את ההחלטה, שכן השחקנים עצמם ממתינים גם להחלטת מכבי תל אביב לגביהם, שתהיה מושפעת לא מעט מההחלטה האם להגיש כתב אישום.

אתמול נכתב כאן כי על פניו נראה שחומר החקירה עד כה אינו מספק ראיות מספיקות כנגד שני השחקנים בעבירה של בעילה אסורה בהסכמה, שכן השניים ממשיכים לטעון כי לא ידעו את גילן האמיתי של הבנות וכי הוטעו באשר לגילן. כאמור, תיק החקירה אמור להסתיים בשבוע הבא, והוא יועבר לעיונה של הפרקליטות והחלטתה.

עו"ד עדי כרמלי
עו"ד עדי כרמלי | אלבום פרטי

במקביל, הודיע היום (שלישי) י', אביה של אחת הנערות, בראיון בגלי צה"ל כי "יש מידע נוסף שאנחנו מתכוונים להעביר לחוקרים בימים הקרובים". י' הגיב גם לביקורות, ואמר: "כל המקללים והמאיימים עושים טעות גדולה כי הם מסתכלים על הפרשה מהמבט שלהם. הם צריכים לחשוב איך ילדה בת 15 מסתכלת על זה ואיך היא רואה את הדברים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי