דור פרץ: "יש לנו עוד שיאים לשבור ומשחקים לנצח"

מכבי תל אביב סיימה את הכנותיה לקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים, בסיומו תונף צלחת האליפות. איביץ': "היה לנו קשה נגדם במשחקים הקודמים, המאזן שלנו מולם לא חיובי"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תחגוג מחר (רביעי, 21:00) רשמית את הזכייה באליפות השנייה שלה ברציפות, כאשר תארח את בית"ר ירושלים ובסיום המשחק תזכה לקבל את הצלחת והקפטן שרן ייני שוב יניף את הצלחת, בפעם החמישית בשמונה השנים האחרונות. יהיה זה המשחק האחרון של מכבי ת"א העונה בבלומפילד.

הערב (שלישי) סיימה הקבוצה את הכנותיה לקראת המפגש ועם התקשורת דיברו המאמן ולדימיר איביץ' והקשר דור פרץ. כזכור, העונה מכבי ת"א ניצחה 0:4 את בית"ר בטדי בסיבוב הראשון, הפסידה לה 2:0 בגמר גביע הטוטו ולאחר מכן נפרדו השתיים בליגה בשתי תוצאות תיקו מאופסות.

איביץ' לא התייחס לשמועות על עתידו ואמר לקראת בית"ר ירושלים: "אנחנו נפגוש קבוצה שאנחנו לא במאזן חיובי מולה, כי היא ניצחה אותנו בגביע הטוטו, ניצחנו בסיבוב הראשון ואחר כך היו שתי תוצאות תיקו. זו כמובן קבוצה טובה עם מאמן טוב שעשתה לנו בעיות במפגשים הקודמים ואני מצפה למשחק קשה, כמו המפגשים הקודמים. המטרה שלנו היא כמו תמיד, לנצח את המשחק. נלמד את בית"ר ונתכונן בהתאם, אני בטוח שיש לנו שחקנים שרוצים לשוק ולנצח עד סוף העונה – נעשה את המיטב".

המשחק הקודם נגד בית"ר בפלייאוף: "בית"ר הייתה טובה ביותר בחצי הראשון, אנחנו השתפרנו בחצי השני. לא פתחנו טוב את המשחק ולא עשינו את מה שרצינו. זה יכול לקרות כמובן, בליגה יש המון משחקים ואנחנו פוגשים קבוצה טובה שיודעת להגן ולתקוף. כל המפגשים בינינו היו קשים, גם אם ניצחנו 0:4 במשחק הראשון – זה היה רק משחק אחד וכמובן שאנחנו רוצים לנצח מחר ונצטרך לעבוד קשה בשביל זה".

משחק בית אחרון לעונה: "אני מאמין שיהיה משחק פתוח, יהיו שחקנים צעירים על המגרש ונראה מי ישחק. זה חבל מאוד שנסיים את העונה בלי קהל, כמובן שזה קשה מאוד לכולנו כי האוהדים נתנו לנו כל כך הרבה לכל אורך העונה ותמכו בנו בכל משחק, כך שאנחנו מתגעגעים אליהם ואני מאמין שהם מרוצים מאיתנו העונה".

הקשר דור פרץ הופיע עם תספורת חדשה לכבוד האליפות ואמר: "לא כל יום זוכים באליפות וצריך לחגוג את זה בצורה שלנו. צבענו קצת את השיער וככה זה נראה. תצפו למשהו מאוד מעניין שתראו מחר במשחק. נשארו לנו עוד שלושה משחקים אחרונים, אנחנו רוצים לנצח ולשבור שיאים והמשחקים האלו חשובים לנו מאוד".

על בית"ר הוסיף: "קבוצה מאוד טובה ואיכותית שאנחנו מעריכים מאוד. אנחנו צריכים להגיע מוכנים, לשמור על רשת נקייה, לנצח ולהמשיך קדימה. זה משחק אחרון בבלומפילד העונה וחשוב לנו לשחק את המשחק שלנו ולהשיג את הנקודות והמטרות שלנו. אנחנו מתגעגעים לבלומפילד עם קהל ואני מקווה שזו פעם אחרונה שנשחק כאן בלי קהל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי