"אם ההדרכה תשפיע אפילו על כדורגלן אחד – הצלנו נערה"

פרשת הקטינות
פרשת הקטינות. התיק עומד להיסגר | ספורט1

ח"כ עודד פורר התראיין לתכנית הספורט של 103FM ודיבר על הסדנאות שיעברו שחקנים בעקבות פרשת הקטינות: "אפשר למנוע אירועים כאלה".

(גודל טקסט)

אתמול (שני) מנהלת הליגות הודיעה על כך שייערכו לכל הקבוצות והשחקנים בליגת העל ובליגה הלאומית הדרכות בנושא אתיקה ומוסר הנדרשים ומצופים משחקנים מקצוענים, בדגש על היחסים בין המינים ושוויון מגדרי.

היוזמה החלה כמובן בגלל פרשת "הכדורגלנים והקטינות", שבה חשודים שני שחקני מכבי תל אביב בבעילת קטינה. היום ח"כ עודד פורר מישראל ביתנו התראיין לתכנית הספורט של 103FM ודיבר על הקורסים העתידיים.

"חלק מהעניין הוא לשמוע ולהבין את הסיפורים. יהיו הדרכות במועדונים מגיל צעיר ועד הקבוצה הבוגרת", אמר פורר. "השחקנים המקצוענים בכדורסל וכדורגל הם חבר'ה צעירים, שנמצאים בשיא כוחם, מאוד פופולרים ומאוד מבוססים כלכלית. בסוף, מדובר באנשים שגם הם יכולים לטעות וליפול".

"הסדנה הזו לא תזיק והיא חובה מבחינת חוק. להסברה יש משמעות, זה מוכח. אפשר למנוע אירועים כאלה ואחרים על ידי הסברה. אם זה ישפיע אפילו על מישהו אחד – גם הצלת לו את הקריירה וגם הצלת נערה צעירה. הסברה חייבת להיות חלק מהעניין דווקא בקבוצות הספורט, שהוא מקום שיש בו המון השפעה על החינוך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי