אבוקסיס: "לא מחפש תירוצים – אנחנו לא טובים"

יוסי אבוקסיס. פלייאוף רע מאוד | אודי ציטיאט

מאמן הפועל ב"ש לא אהב את היכולת של קבוצתו ב-1:0 להפועל ת"א: "יש פה שחקנים שצריכים לשחק יותר טוב. הנבחרת? המועמדות לא משפיעה"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע עוברת תקופה לא טובה, שנמשכה עם ההפסד 1:0 הערב להפועל תל אביב. היא אמנם עלתה לאחרונה לגמר גביע המדינה, שם תתמודד מול מכבי פתח תקווה, אך בליגה היא סופרת כבר תשעה משחקים ללא ניצחון. למקום השלישי היא תצטרך נס כדי להגיע, וגם המקום הרביעי נמצא בסכנה, כשהפועל ת"א רק עם נקודה אחת פחות ממנה.

המאמן יוסי אבוקסיס אמר אחרי שמונה משחקי פלייאוף ללא ניצחון: "אנחנו לא משחקים טוב בפלייאוף, זה לא סוד. אנחנו לא מצליחים לייצר הרבה מצבים, יש לנו בעיה קשה בהתקפה ועושים הרבה רוטציות – אבל זו לא סיבה, כי יש פה שחקנים טובים שצריכים להביא יכולות ולשחק יותר טוב. יש את גמר הגביע וזה צריך לתת לנו מוטיבציה, במיוחד למחליפים שמקבלים צ'אנסים ולא לוקחים את זה משחק אחרי משחק בפלייאוף. זה מאכזב מאוד".

לקראת גמר הגביע: "אמרתי לשחקנים שאנחנו רוצים שיהיה לנו כאב ראש בריא. אנחנו מחלקים את העומסים בין כולם והשחקנים צריכים להיות טריים, אבל הם לא לוקחים את הצ'אנס".

מועמדותו לנבחרת: "זה לא משפיע. תראו את האסיפות, את האימונים, אף אחד לא מדבר מילה. אם אני מועמד או לא זה בטח לא גורם לשחקנים לתת פחות – כל עוד יש לפנינו גמר גביע, זה הדבר הכי חשוב חוץ מאליפות וכולנו בפוקוס. אני והצוות בטח לא מדברים על הנבחרת ואני לא מחפש תירוצים, אנחנו לא טובים".

קייס גאנם ולואי טאהא מאוכזבים | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי