זעם בב"ש: "יש חוזים לעונה הבאה, אבל מי שלא ירוץ לא יהיה כאן"

בקבוצה כועסים מאוד על השחקנים: "יש כאן כמה שמרוכזים רק בגביע". במועדון עשויים לא לתגמל אותם על זכייה. וגם: מדוע ברקת רוצה לחזור לכדורגל?

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע המשיכה את הפלייאוף העליון המאכזב שלה כשנכנעה אתמול (שלישי) 1:0 להפועל תל אביב. הקבוצה של יוסי אבוקסיס השיגה את מספר הנקודות הנמוך ביותר בפלייאוף עד עתה – חמש נקודות בלבד, כשהיא טרם ניצחה כמובן. ובמועדון זועמים.

הפועל באר שבע עם תשעה משחקי ליגה ללא ניצחון

"יש כאן כמה שחקנים שמאז ההעפלה לגמר מרוכזים רק בגביע. הדברים האלה לא יחזרו. יש חוזים לעונה הבאה, אבל השחקנים צריכים להבין שמי שלא ירוץ לא יהיה כאן". כך אמרו אתמול בקבוצה בכעס גדול. ליוסי אבוקסיס יש חוזה לעונה הבאה, אבל לא בטוח שיישאר. לשחקני הקבוצה, כידוע, אין מענקים על אירופה. לאור היכולת, נשקלת אפשרות לא לתגמל אותם על זכייה אפשרית בגביע.

הכניסה של אלונה ברקת כחברת מזכירות אתמול והשתתפותה בישיבת מנהלת הליגות שלשום הוכיחה שהבעלים עדיין רוצה להישאר בענף. "היא יכלה לשלוח את אסי רחמים, שאמור להיות הנציג שלנו, אבל היא פעילה מאוד. לכולם ברור שהכדורגל חסר לה", אמרו שחקנים בקבוצה. "לא נראה שהיא תתנתק מהכדורגל בזמן הקרוב"

יוסי אבוקסיס. פלייאוף רע מאוד | אודי ציטיאט

בחזרה לכר הדשא. "אנחנו לא משחקים טוב בפלייאוף. אנחנו לא מצליחים לייצר הרבה מצבים במשחקים ויש לנו בעיה קשה מאד במשחק ההתקפה", אמר יוסי אבוקסיס על המשחק אתמול. "אנחנו עושים הרבה רוטציות אבל זו לא סיבה להפסד, כי יש הרבה שחקנים טובים שיכולים להביא איכויות".

עוד אמר: "הגמר שמצפה לנו צריך לתת מוטיבציה בעיקר לשחקנים מחליפים. חבל ששחקנים מקבלים הרבה צ'אנסים ולא לוקחים את זה, משחק אחרי משחק בפלייאוף. שחקנים בסגל של הפועל באר שבע צריכים לשחק יותר טוב ולגרום לנו, הצוות המקצועי כאב ראש חיובי מבחינת מי ישחק. לא אחפש תירוצים, אנחנו לא טובים. הרבה שחקנים לא מביאים אנרגיות למשחקים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי