בוזגלו אחרי הפציעה: "יש לי שתי אופציות – פרישה לא אחת מהן"

הקשר סובל מקרע קטן ברצועה הצידית, עלול להיעדר לפחות שישה שבועות. במועדון החמיאו לדגני: "זו אחת העונות הטובות בקריירה שלו". היעד: המקום הרביעי

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שצימקה את הפער לנקודה אחת בלבד מהפועל באר שבע עם הניצחון 0:1 אתמול (שלישי) וקטעה את התקופה האיומה שעברה עליה, בהפועל תל אביב הציבו יעד חדש לסיום העונה: המקום הרביעי. "אחרי ההשפלה בדרבי, היה חשוב לנו לנצח את המשחק הזה. אנחנו נקודה אחת בלבד מב"ש, יש כאן הזדמנות לסיים במקום הרביעי", אמרו שחקנים בקבוצה. הפועל שלישית בקצב צבירת הנקודות בפלייאוף העליון (10 נקודות), אחרי מכבי תל אביב ומכבי חיפה.

בכל מקרה, שיחת היום במועדון נוגעת למצבו של מאור בוזגלו. הקשר, שסובב את הברך במהלך הדרבי, עבר בדיקה נוספת וגילה כי הוא סובל מקרע קטן ברצועה הצידית. בפניו עמדו שתי אופציות לטיפול: שיקום שמרני באורך שישה שבועות או ניתוח שישבית אותו לתקופה קצת יותר ארוכה, בוזגלו בחר באופציה הראשונה. הבוקר, הקשר פרסם פוסט ברשתות החברתיות בה הודיע שהוא לא מתכוון לפרוש.

View this post on Instagram

אני חי בעולם של ספקולציות והאמת? שהתרגלתי. כולם מנחשים מה יש לי, כולם הפכו לפרופסורים ואני? רואה, שומע ובעיקר מרגיש הכל. כבר ברגע שז'איר אמאדור נפל עליי, ידעתי שזו הברך, אני פשוט מכיר את הגוף שלי כל כך טוב וכפי שאתם יודעים, אני למוד ניסיון. המחשבות בראש מטלטלות וכל המתנה לבדיקה מרגישה כמו 40 שנה במדבר. אז הוקל לי כשהתבשרתי שמדובר בקרע קטן ברצועה הצידית (לא הצולבת ולא אותה הברך שהתרגלתם אליה, למיניסקוס שלום). יש לי 2 אופציות העומדות בפניי ואף אחת מהן לא כוללת פרישה (אני חוסך לכם את השאלות 😉) או שיקום שמרני קצר מועד במשך כ-6 שבועות או ניתוח שישבית אותי לתקופה קצת יותר ארוכה. אתם יכולים לנחש לבד מה בחרתי. עכשיו הזמן שלי להתרכז בהחלמה לקראת העונה הבאה כדי להגיע לרמת מוכנות מקסימלית פיזית ומנטלית כמו שרק אני יודע. מה יהיה הלאה? אף אחד מאיתנו לא יכול לדעת וכל ניחוש יהיה לעג לרש. כבר למדתי בקריירה הענפה שלי שלתכנן זה מגניב, אבל בפועל רק הוא למעלה מחליט. תודה על הדאגה והאכפתיות, אני כאן – חזק מתמיד 🙌🏻❤️

A post shared by מאור בוזגלו (@buzaglomaor_11_official) on

בוזגלו, יש לציין, עדיין לא חתם על מתווה הקיצוץ לעונה הבאה. הוא מחזיק בחוזה בהפועל תל אביב, אבל שם לא מדברים כעת על הצד הכלכלי ורוצים לראות כיצד הוא מצליח לחזור מהפציעה הזאת. 

ללא קשר לשער אתמול, בהפועל שוב החמיאו לקפטן אוראל דגני, שגם הוא עדיין לא חתם על מתווה הקיצוץ. "זאת אחת העונות הטובות שלו בקריירה. הוא בולט מעל כולם, במשחק ההגנה ובמנהיגות שלו", אמרו בקבוצה על הבלם שכבש בפנדל את שער הבכורה שלו העונה.

דגני. "אחת העונות הטובות בקריירה שלו"
שביט מזל, אוראל דגני | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי