המלון לא הסכים לקבל את נס ציונה, זדה: "יש לחץ ומתח"

אוהדי סקציה נס ציונה באימון
אוהדי סקציה נס ציונה באימון | ספורט1

בעקבות כניסתו של עוזר המאמן לבידוד אחרי שבנו חלה בקורונה, הקבוצה הגיעה לכפר בלום לקראת המשחק מול ק"ש ולא הורשתה להיכנס. כ-80 אוהדים הגיעו לתמוך באימון המסכם

(גודל טקסט)

רגע לפני קרב ההישרדות הכי גדול בשנים האחרונות בתחתית ליגת העל מחר (חמישי), בין סקציה נס ציונה לעירוני קריית שמונה (20:00, שידור ישיר בספורט3) – עוזרו של ליאור זדה, כפיר אלפונטה, נכנס לבידוד. בנו של עוזר המאמן נדבק בקורונה, ומשפחתו תפעל לפי הוראות משרד הבריאות. אלפונטה שנכח בכל האימונים האחרונים כרגיל, עבר גם הוא בדיקת קורונה. עם זאת, במנהלת הליגות אישרו כי המשחק יתקיים כמתוכן מאחר שתוצאות הבדיקה של עוזר המאמן צפויות להגיע רק לאחר ההתמודדות של נס ציונה. גם יריבתה קריית שמונה פנתה למנהלת באותו נושא וקיבלה תשובה זהה.

הדרמה הגדולה הגיעה הערב, כשאוטובוס הקבוצה הגיע למלון בכפר בלום לקראת המשחק בכדי להעביר בו את הלילה, אך לא הורשתה להיכנס אליו מחשש לקורונה. לאחר מכן הנהלת המועדון פתרה את הבעיה והם נסעו למלון בטבריה, בו שובצו באגף מרוחק באורחי המלון ואף קיבלו חדר הרצאות שהוקצה במיוחד לשחקנים ולצוות.

בקבוצה מוכנים לאחד המשחקים הגורליים בתולדות המועדון, כשתיקו ישאיר את הקבוצה בליגה, אך הפסד יביא לנשירה לליגה הלאומית בגלל הפרש שערים טוב יותר של הקבוצה של קובי רפואה במאבק הישיר על המקום בליגת העל בעונה הבאה.

ליאור זדה
ליאור זדה | אודי ציטיאט

כ-80 אוהדים הגיעו היום לאימון המסכם עם מסיכות ועל פי כל הנחיות משרד הבריאות, המתינו לשחקנים בסוף מכיוון שלא הורשו להיכנס למתחם ועודדו אותם בעת היציאה ממנו. לאחר מכן האוטובוס יצא צפונה, לפני שקרה מה שקרה במלון. "ק"ש קבוצה הרבה ויתר טובה מהתוצאות שלה", הזהירו בנס ציונה. המאמן ליאור זדה ביקש מהשחקנים לשמור על רוגע, ליהנות ולשחק את הכדורגל שלהם.

"כל משפט שאגיד לפני משחק כזה יישמע קלישאתי", אמר זדה. "התכוננו אותו דבר. לא היה לנו הרבה זמן, נחנו קצת, התאוששנו ועבדנו טקטית לקראת המשחק. ברור שיש לחץ ומתח, אבל ניקח את זה לכיוון החיובי. עבדנו קשה כדי להגיע לפה. עד עכשיו התמודדנו טוב ואני סומך על השחקנים שיתמודדו גם מחר, הם הוכיחו כבר שהם יכולים לעשות את זה".

"אני מתלבט בנוגע לעמדה אחת בהרכב, אני מאמין שאחליט בסמוך למשחק", המשיך המאמן. "לא צפויים שינויים גדולים בהרכב. היציאה למלון חשובה לשחקנים, אנחנו רוצים להיות ביחד ביומיים האלה. עברנו חוויה אדירה בחודשיים האחרונים ואנחנו רוצים להיות ביחד, להרגיש אחד את השני ולבוא מוכנים. נחכה עוד קצת כדי לדעת אם נחזור עם חיוך, אבל אני מבטיח שנחזור גאים. נעשה הכל".

סקציה נס ציונה חוגגת
סקציה נס ציונה חוגגת | אודי ציטיאט

הקפטן איתי עוזרי הוסיף: "ברור שיש לחץ. מיום ראשון אנחנו כבר מדברים בינינו ומחכים שהמשחק יתחיל. יש התרגשות, אבל אנחנו מאוד דרוכים ומאוד מוכנים. אני מקווה שנעשה תוצאה טובה ונישאר בליגה. אנחנו באים במומנטום טוב, יש תחושה טובה. עשינו ניצחון חשוב מאוד נגד הפועל כפר סבא במחזור הקודם, ונבוא גם מחר לנצח למרות שגם תיקו יספיק לנו".

מוסא מאזו לא התאמן בימים האחרונים אחרי שלטענתו סבל מכאבי בטן ולא ייכל בסגל. רז שטיין ימשיך לשחק בחוד כחלוץ מדומה. אלעד שחף יחזור מהרחקה בגין כרטיסים צהובים ונדמה שההתלבטות היחידה ב-11 היא בינו לבין דור כוכב, כשגיא בדש ויחמיר היקה צפויים להמשיך בקישור ההתקפי ובמרכז ההגנה ישחקו איתי עוזרי ודריס וויטנס. סביין לילאי ואופק ביטון, ממנו מאוד מרוצים במועדון, יפתחו בקישור האחורי.

הרכב משוער: עומרי גלזר, נועם כהן, איתי עוזרי, דריס וויטנס, רז נחמיאס, אופק ביטון, סביין לילאי, אלעד שחף (דור כוכב), יחמיר היקה, גיא בדש, רז שטיין.

רז שטיין | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי