סיני לספורט1 לאחר מסקנות הוועדה: לא רוצים שדברים כאלה יחזרו

משה סיני
משה סיני | עדי אבישי

אחרי שנקבע שהפועל תל אביב קופחה פעמיים בהפסד 3:0 למכבי תל אביב בדרבי, נציג הבעלים הגיב: "ביקשנו שהשופטים ששפטו במשחק לא ישפטו אותנו יותר. אם יש טעם רע מאותם שופטים, אז עדיף שלא"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שפורסמו היום (רביעי) ממצאי הוועדה המקצועית והתברר שהפועל תל אביב קופחה פעמיים בדרבי האחרון בו היא הפסידה 3:0 למכבי תל אביב שחגגה אליפות על חשבונה, נציג הבעלים משה סיני הגיב ואמר לספורט1: "אנחנו את שלנו כבר אמרנו בעניין השופטים, ההחלטה לא תחזיר לנו את הנקודות. אנחנו לא רוצים שדברים כאלה יחזרו על עצמם. המעט שיכולנו לעשות הוא להתלונן.

"ביקשנו שהשופטים ששפטו במשחק לא ישפטו אותנו יותר. אם יש טעם רע מאותם שופטים, אז עדיף שלא. אנחנו יודעים שברגע שמסתיים המשחק אי אפשר להחזיר את הנקודות ולכן הרגשנו צורך להביע את עמדתנו. זה נעשה בצורה מכובדת, גם מבחינת איגוד השופטים והוועדה המקצועית. אנחנו לא רוצים להיות במקום הזה, אלא במקום של משחק ספורטיבי".

כאמור, הוועדה המקצועית של איגוד השופטים קבעה מוקדם יותר היום שאפשר היה להימנע משריקת הפנדל לטובת מכבי תל אביב וכי השער של איתי שכטר, השלישי במשחק, הובקע מעמדת נבדל והיה צריך להיפסל.

איתי שכטר חוגג | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי