בני יהודה סיימה עונה עם 0:4 על רעננה, שלושער לג'אן

במשחק האחרון של שתי הקבוצות, היורדת ללאומית הובסה בביתה. החלוץ כבש פעמיים, שי מזור הוסיף את השער השלישי

(גודל טקסט)

בני יהודה והפועל רעננה נפרדו הערב (רביעי) מעונת 2019/20 במשחק בו הקבוצה של אלישע לוי הביסה בחוץ 0:4 את היורדת לליגה הלאומית. הזהובים, שיוצאים לפגרה בתחושת פספוס בעקבות ההישארות מחוץ לפלייאוף העליון וההדחה בחצי גמר גביע המדינה, זכו לפחות לסיומת בטעם טוב וסגרו את העונה במקום הראשון בפלייאוף התחתון.

דור ג'אן, המצטיין במשחק הערב, כבש בדקה השמינית את שער היתרון של בני יהודה: אריאל לזמי בעט מ-16 מטרים ורוי לייב הדף, אך החלוץ הגיע ראשון לכדור החוזר ושלח אותו פנימה בין הרגליים של השוער. בדקה ה-29 ג'אן השלים צמד כששיגר בעיטה נהדרת מ-25 מטרים לפינה הימנית של לייב. שבע דקות בתוך המחצית השנייה, שי מזור מצא עצמו חופשי ברחבה וניצל זאת כדי לבעוט כדור שטוח ומדויק לפינה השמאלית ובדקה ה-70, ג'אן הבקיע את שערו השלישי שהקנה לו את הזכות לקחת את הכדור הביתה, אחרי שניצל הגנה נרפית של היריבה ועקף את לייב לפני שגלגל את זה לרשת החשופה.

בצד המפסיד, החבורה מהשרון מסיימת עונה נוראית מבחינתה שבה הפסידה 11 מתוך 12 משחקיה האחרונים וגם המאמן אייל לחמן כנראה יעדיף לשכוח את תקופתו ברעננה, שכן מאז הגעתו בתחילת הפלייאוף התחתון במטרה להציל את הקבוצה מירידה, הוא הצליח להשיג נקודה בודדת. רעננה תקווה להופיע לעונה הבאה עם בסיס כלכלי יציב מספיק על מנת לבנות סגל שיוכל להילחם על עליית ליגה.

דור ג'אן חוגג
דור ג'אן | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי