יואב כץ יורה: "חטפנו פצצה לפנים, שום דבר לא יהווה תירוץ"

בעלי הפועל חיפה לא אהב את ההפסד 4:1 בדרבי: "אף אחד לא הגיע למשחק". ההכנות לעונה הבאה יידחו, שחקנים זעמו על עוואד: "שיתעסק בעצמו, אולי ככה הם יקחו אליפות מתישהו"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

במהלך הימים האחרונים דיברו חיים סילבס ויואב כץ על כך שהעונה הטובה של הפועל חיפה צריכה להסתיים עם ניצחון בדרבי. השניים, כמו יתר אנשי המעדון, לא תיארו לעצמם בשום מצב שיחטפו תבוסה כואבת 4:1 מול מכבי חיפה כמו שספגו אתמול (רביעי), ובטח שלא יהיו בפיגור 4:0 כבר אחרי 26 דקות.

"פשוט חטפנו פצצה לפנים. אף אחד לא הגיע למשחק הזה, מהבן האדם הראשון במועדון ועד האחרון. אולי סבלנו מעייפות מנאלית ואולי סבלנו מעייפות פיזית, אבל שום דבר לא יהווה תירוץ", אמר הבעלים יואב כץ והוסיף: "המזל של כולנו הוא שיש עוד שני משחקים וזאת הזדמנות לשחקנים להחזיר".

שחקנים בהפועל חיפה זעמו על ההערות שזרק לעברם בסיום המשחק חלוץ הירוקים, מוחמד עוואד. "כדאי שעוואד יתעסק בעצמו, אולי ככה הם ייקחו אליפות מתישהו", עקץ אחד משחקני הקבוצה האדומה של הכרמל.

הפועל חיפה העונה בדרבים: תבוסות 4:1 ו-3:0, תיקו 0:0 ותיקו 2:2

מעבר לכך, לאחרונה החלו בהפועל חיפה בהכנות לעונה הבאה כאשר הגישו הצעות חדשות לעונה הבאה לבלם גיא משפתי ולקשר סער פדידה. אגב, האחרון זעם על חילופו במהלך המחצית הראשונה אבל לא צפוי להיענש.

בינתיים, כץ הבהיר בפני אנשי המועדון כי הוא מתכוון להקפיא את ההכנות ומצפה לראות את היכולת הטובה של הקבוצה מאז פתיחת הפלייאוף. נראה כי כל השחקנים הזרים יעזבו, פרט לשוער יסמין בוריץ'. גם בקרב השחקנים הישראליים יהיו שינויים ויהיה ניסיון לצרף שני מגנים ושני שחקני התקפה.

השחקנים הרגישו את האכזבה וכבר במחצית הייתה אווירה קשה בחדר ההלבשה, מן הסתם. חיים סילבס ניסה לעודד ואמר: "יכולנו לגמור את המחצית בצורה גרועה יותר. חשוב שנהיה גברים עד הסוף ולא נתפרק".

חיים סילבס | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי