אחת הקטינות הפרה צו איסור פרסום?

קריית שלום
מתחם האימונים של מכבי תל אביב | אבשלום ששוני

לפי חדשות 13, אחת הנערות העלתה סרטון באינסטגרם, שבו דיברה על הפרשה, והגיבה בין היתר לטענה על זיוף תעודת זהות: "לא זייפתי - זה היה בשביל מסיבה". המשטרה בודקת אם הפרה את צו בית המשפט

(גודל טקסט)

לפי דיווח של העיתונאי מאור צור מחדשות 13, אחת הקטינות מפרשת הכדורגלנים העלתה אתמול (רביעי) סרטון לייב באינסטגרם, שבו היא דיברה על הפרשה יחד עם אדם נוסף, ומאות צופים הגיבו. בעקבות המקרה, המשטרה בודקת אם הנערה הפרה את צו איסור הפרסום.

בין היתר, הגיבה הנערה על שאלת אחד הגולשים מדוע זייפה תעודת זהות, ואמרה: "לא זייפיתי, זה היה בשביל מסיבה, זה לא היה להם". רבים מהגולשים קיללו את הנערה, אך חלקם תמך בה.

"אנחנו מבקשים להשאיר את צו איסור הפרסום על כנו, כי הנזק העצום שיכול להיגרם יכול לפגוע להם בעתיד התעסוקתי שלהם, במכבי או בקבוצות אחרות. אנחנו חושבים שצריך לקשור בין הסבירות שיוגש כתב אישום להחלטה האם לפרסם את שמם. היום נראה שלא יוגש כתב האישום והכף צריכה לנטות לכיוון הזה. השחקנים מבינים שהחקירה הסתיימה. החומר עתיד לעבור על פי הצהרת המשטרה לפרקליטות. נמתין לשמוע מה ההחלטה". כך טען לאחרונה עו"ד עדי כרמלי, המייצג את שני כדורגלני מכבי תל אביב, זאת לקראת הדיון ביום ראשון הקרוב בבית המשפט המחוזי (מרכז) בלוד, בו השופט יפרסם את החלטתו בנוגע לבקשה להסיר את צו איסור הפרסום על שמותיהם של שני השחקנים המעורבים.

מאחורי הקלעים, לספורט1 נודע כי במהלך חקירת הכדורגלנים, הציגו החוקרים בפניהם את הגרסאות הסותרות של הנערות בעניין נושא גילן ובנושא האלכוהול. שני הכדורגלנים, שנחקרו בנפרד, מסר גרסה שווה לפיה "הבנות טענו עוד לפני המפגש ש'עוד חודש אנחנו בנות 18′", זאת אחרי שטענו בעבר כי לא ידעו את גילן המדויק. גורמים המקורבים לחקירה מעריכים כי הפרקליטות תגבש בקרוב מאוד את ההחלטה, שכן השחקנים עצמם ממתינים גם להחלטת מכבי תל אביב לגביהם, שתהיה מושפעת לא מעט מההחלטה האם להגיש כתב אישום.

לאחרונה נכתב כאן כי על פניו נראה שחומר החקירה עד כה אינו מספק ראיות מספיקות כנגד שני השחקנים בעבירה של בעילה אסורה בהסכמה, שכן השניים ממשיכים לטעון כי לא ידעו את גילן האמיתי של הבנות וכי הוטעו באשר לגילן. כאמור, תיק החקירה אמור להסתיים בשבוע הבא, והוא יועבר לעיונה של הפרקליטות והחלטתה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי