בנס ציונה שכחו מסאגת המלון: "נעלה בטירוף, זה חייב להיות שלנו"

סקציה נס ציונה |

אחרי שעברו ממלון למלון, בסקציה מוכנים למשחק הגורלי בקריית שמונה: " אסור לנו לזכור שתיקו יספיק לנו, כי ככה נפסיד" (החל מ-19:45 בספורט3)

(גודל טקסט)

רוגע. זה מה שניסה להחדיר ליאור זדה בשחקני סקציה נס ציונה בימים האחרונים לקראת משחק ההישרדות הגורלי הערב בקריית שמונה (אולפן מיוחד החל מ-19:45, שידור ישיר בספורט3).

אף אחד לא ציפה שיקרה לקבוצה מה שקרה לה ב-24 השעות האחרונות, ההיפך הגמור מהרוגע שניסה זדה להחדיר בשחקניו. השחקנים והצוות היו בדרכם באוטובוס הקבוצה למלון בכפר בלום בצפון, אך באופן דרמטי הוא לא הסכים לקבל אותם מחשש לקורונה לאחר שבנו של עוזר המאמן, כפיר אלפונטה, נדבק בנגיף. אלפונטה עצמו כמובן נכנס לבידוד ולא הצטרף לנסיעה, אבל גם בלעדיו החלה סאגה.

השחקנים הרגישו אי נוחות, אי ודאות ועייפות מכיוון שיצאו צפונה מיד לאחר האימון המסכם, אליו הגיעו כ-80 אוהדים במטרה לתמוך. אופציית החזרה למרכז כבר עלתה על הפרק, אך לבסוף הם הגיעו למלון בטבריה. גם שם תחילה נערמו קשיים מצד המלון, אולם הם הגיעו להסדר שיוקצה לשחקנים איזור נפרד מהאורחים. בנס ציונה רמזו כי לקריית שמונה היה קשר באי הכנסת הקבוצה למלון בכפר בלום, אך הבוקר ציינו שזה כבר מאחוריהם והם כל כולם מרוכזים לקרב הגורלי הערב, בו תיקו ישאיר את הקבוצה בליגה, בעוד במקרה של הפסד ק"ש תישאר על חשבונה.

אוהדי סקציה נס ציונה באימון
אוהדי סקציה נס ציונה באימון | ספורט1

ליאור זדה יערוך אסיפה קבוצתית בהמשך היום וינסה להכניס בשחקניו מוטיבציה נוספת, שכן ברור מאליו שלמשחק כה גורלי כולם מגיעים דרוכים. "אנחנו חייבים לדעת לקחת. אסור לזכור בכלל שיש לנו יתרון בנקודות ושתיקו יספיק לנו, כי ככה נפסיד. אנחנו יותר טובים, הראינו את זה במחזורים האחרונים ואנחנו באים לנצח", אמר שחקן בקבוצה.

בנס ציונה ניסו לשמור את ההכנות כמה שיותר רגילות, מלבד היציאה למלון כמובן, דבר שהשחקנים מאוד רצו, אך בסופו של דבר שרשרת האירועים האחרונים בכל זאת שינו את האווירה וההכנה לא נותרה "רגילה", בעיקר בגלל התחושות שמסביב. "דווקא אחרי כל מה שקרה אני מרגיש שזה שלנו. זה חייב להיות שלנו", אמר שחקן בקבוצה. "נעלה עוד יותר בטירוף. גם האוהדים שיחקו אותה אתמול, נכון שאין לנו קהל גדול, אבל זה באמת חשוב להם לא פחות משזה חשוב לנו להישאר וזה גם משהו שיושב בראש לא לאכזב אותם".

הרכב משוער: עומרי גלזר, נועם כהן, איתי עוזרי, דריס וויטנס, רז נחמיאס, אופק ביטון, סביין לילאי, אלעד שחף (דור כוכב), יחמיר היקה, גיא בדש, רז שטיין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי