בעקבות הליקויים בגג: ב"ש עשויה לארח בטדי בתחילת העונה הבאה

אצטדיון טדי
אצטדיון טדי | דני מרון

כתוצאה העבודות הצפויות ב"טוטו טרנר", הודיעו האדומים מבירת הנגב על רישום האצטדיון בירושלים כמגרש החלופי. הערכה: הקבוצה תארח בבירה עד אוקטובר

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע, שמארחת את משחקיה האחרונים לעונה זו באצטדיון י"א באשדוד בעקבות השיפוצים ב"טוטו טרנר", הודיעה הערב (חמישי) כי בעונה הבאה מגרשה החלופי יהיה אצטדיון טדי בירושלים – והמשמעות היא שאוהדי הקבוצה עשויים לנדוד לבירה לזמן מה, מכיוון שנראה כי יהיה פרק זמן מסוים שבו גם בתחילת העונה הבאה היא לא תוכל לארח במגרשה.

כזכור, לפני כשבועיים הודיעה הפועל באר שבע כי משחקי הבית מול מכבי חיפה (התקיים בתאריך 20.6) ובית"ר ירושלים (התקיים בתאריך 23.6) ייערכו באצטדיון ה-י"א באשדוד, מה שאכן קרה ויקרה גם ביום שלישי נגד מכבי תל אביב במחזור סיום העונה, מכיוון שלפי הודעת חברת כיוונים והחברה הכלכלית לפיתוח באר שבע, התגלו ליקויים בגג האצטדיון.

בעקבות כך, הוחלט על הפסקת השימוש באצטדיון עד לתיקון כלל הליקויים ו/או עד לתיקון שיאפשר שימוש במתקן ללא כל סיכון למשתמשים בו. על פי הערכות שונות, אך אינן מחייבות, העבודות עשויות להסתיים בחודש אוקטובר, כך שמשחקי הקבוצה בחודש הראשון של העונה עשויים להיערך בבירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי