יואב כץ בראיון אחרי הדרבי: "הגענו לא מוכנים וביצענו שגיאות"

יואב כץ יואב כץ | מאור אלקסלסי
נס זמיר ושחקני הפועל חיפה נס זמיר ושחקני הפועל חיפה | מאור אלקסלסי

בעלי הפועל חיפה טען ב-103FM בעקבות ה-4:1: "סילבס מאמן מצוין, אבל הייתה בעיה בתכנון המשחק. ניסינו ללחוץ אותם וקיבלנו בראש". וגם: הקיצוץ בעונה הבאה

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה הצליחה להחזיק מעמד מול מכבי חיפה במשך כשלוש שנים, שבעה משחקי דרבי ללא הפסד, אבל בסיבוב השני של העונה הסדירה הרצף נקטע בעקבות 3:0 למכבי חיפה. אתמול (רביעי) ניסתה החבורה של חיים סילבס לצבוע את הכרמל באדום בשנית, אבל אחרי 26 דקות הם כבר פיגרו 4:0 מהדהד ובמזל מבחינתם התוצאה לא הייתה גבוהה יותר ובתום 90 דקות נפרדו הצדדים ב-4:1 ירוק.

הערב התראיין בעלי המועדון יואב כץ ב-103FM ואמר: "עשינו שגיאות. הדרבי החיפאי הוא מאוד יוקרתי, אולי הדבר הכי יוקרתי בעיר, אבל באנו לא מוכנים מנטלית ופיזית – פיזית אני עוד יכול להבין אחרי לחץ משחקים גדול, אבל עשינו שגיאות, השארנו את העורף חשוף ובמשך 26 דקות היינו חשופים להתקפות מתפרצות. הייתה שגיאה קשה בתכנון המשחק. ניסינו להפעיל עליהם לחץ גבוה וקיבלנו בראש".

האחריות של חיים סילבס: "הוא מאמן מצוין, אין בן אדם שלא עושה שגיאות כל יום. לי אין את הידע בכדורגל, אבל יש לי את הידע כדי לומר אם הוא החליט נכון או לא. הייתה שגיאה גדולה והדבר הטוב הוא שנשארו שני משחקים נגד הפועל ב"ש והפועל ת"א כדי לתקן".

חיים סילבס | מאור אלקסלסי

אם השחקנים לא בחופשת הקיץ כבר: "להפך, שיחקנו מצוין נגד מכבי תל אביב ואמנם הפסדנו, אבל זה משחק שגם היינו יכולים לנצח. הפלייאוף היה מצוין ומאוד חבל שקיבלנו סטירת לחי מצלצלת כל כך".

כיצד תיראה העונה הבאה: "אני לא יודע ואתם לא יודעים, אף אחד לא יודע. המצב הכלכלי בארץ הוא לא טוב, בארצות הברית המצב הכלכלי גרוע מאוד ונראה לי שהמדינה בדרך להיהפך לוונצואלה על אף שהממשלה עוזרת".

התקציב לעונה הבאה: "אנחנו מתכננים להשאיר את רוב השחקנים שנתנו עונה מאוד יפה, חוץ מאתמול שהם נפלו בגדול הם נתנו עונה לא רעה. התקציב יקטן בהרבה, לא יודע בכמה. לפלייאוף בתקופת הקורונה הם קיצצו ב-50 אחוז ועל כל פנים זה יהיה סכום משמעותי. נצטרך למצוא סיטואציה לטובת שני הצדדים, כי אחרת כולנו נפסיד. למעלה מ-50 אחוז מתקציב הקבוצה זה כסף פרטי והמצב בארצות הברית מאוד מאוד גרוע, אז אני מקווה שלא נלך לכיוון של ונצואלה".

נס זמיר | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי