סיינסבורי בספק למכבי ת"א, בלבול החמיא לאיביץ': "שאפו"

הבלם עלול להחמיץ את הקרב מול האלופה, חבשי, שחלה אתמול, התאמן ועשוי לפתוח. פלקושצ'נקו צפוי להחליף את חזיזה המוצהב. המאמן: "מכבי חיפה תמיד רוצה לנצח". ומה אמר סלליך?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי הניצחון הגדול 1:4 בדרבי מול הפועל חיפה, מחר (שבת ב-21:00) מצפה למכבי חיפה קרב יוקרתי נוסף. הירוקים יארחו את מכבי תל אביב באצטדיון סמי עופר במטרה אחת – להנחיל לאלופה את ההפסד הראשון שלה העונה.

"החזרנו העונה את הכבוד בעיר ועכשיו יש לנו עוד משימה", אמר שחקן בקבוצה. אגב, בתחילת השבוע דובר כי חלק מהשחקנים הזרים יסיימו את העונה מוקדם יותר בכדי לאפשר להם חופשה לפני פתיחת העונה הבאה, אך כולם ביקשו להישאר כדי לקחת חלק במשימה הזו.

במועדון סיפרו בשבועות האחרונים שאחת הסיבות לכך שהוחלט שלא להמשיך עם מרקו בלבול כמאמן לעונה נוספת זאת העובדה שלא הצליח להוציא ולו נקודה אחת ממכבי ת"א בשלושת משחקי הליגה שנערכו בין הקבוצות.

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

מבחינה מקצועית, בלבול סובל מבעיות במרכז ההגנה. האוסטרלי טרנט סיינסבורי סובל מכאבים בשרירי הביטון ורק בסמוך לשריקת הפתיחתה יוחלט האם להכלילו בסגל. עאיד חבשי שחלה אתמול השלים אימון מלא ועשוי לפתוח ב-11 במידת הצורך. אם השניים לא יוכלו לשחק, רמי גרשון יפתח לצדו של עופרי ארד.

דולב חזיזה מוצהב, ומי שיחזור ל-11 על חשבונו יהיה מקסים פלקושצ'נקו. כמו כן, בהמשך תתקבל החלטה האם יובל אשכנזי יחזור לסגל כבר מחר מול הצהובים או במשחק האחרון של העונה מול בית"ר ירושלים, זאת אחרי שנעדר מאז היציאה לפגרת הקורונה.

בלבול אמר לקראת המשחק: "מכבי תל אביב קבוצה חזקה ומאומנת. מגיע שאפו למאמן שלה על העבודה שלו. אנחנו רוצים לבוא ולהמשיך את המומנטום הטוב שלנו, לתת הכל על המגרש וכמובן לנצח. מכבי חיפה תמיד רוצה לנצח".

הקשר, סינטיהו סלליך, שכבש חמישה שערים בארבעת המשחקים האחרונים, הוסיף: "מחכה לנו מפגש לא קל, עם קבוצה שלא השכלנו לנצח העונה. נעשה הכל כדי להגיע מוכנים ולעשות את זה".

הרכב משוער: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, עאיד חבשי (טרנט סיינסבורי), עופרי ארד, סאן מנחם, נטע לביא, מקסים פלקושצ'נקו, צ'רון שרי, יאניק ווילדסחוט, סינטיהו סלליך, ניקיטה רוקאביצה.

יובל אשכנזי
יובל אשכנזי | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי