דיווח: סיטי נאבקת על חלוץ עם מכבי ת"א, מגן בשיקטאש מועמד

ג'ורדן קאדירי | הטוויטר הרשמי של אוסטרסונדס

התכולים הגישו הצעה על ג'ורדן קאדירי במטרה להשאיל אותו ללומל הבלגית, אך סורבו. בטורקיה דווח כי הצהובים פנו לג'אנר ארקין

(גודל טקסט)

בשבועות האחרונים דווח בחו"ל שמכבי תל אביב מתעניינת בג'ורדן קאדירי, חלוצה של אוסטרסונדס מהליגה השבדית. כעת בניגריה מתפרסם דיווח לפי מסתבר כי לצהובים מתחרה לא פשוטה בכלל על הניגרי בן ה-20, והיא לא אחרת מאשר מנצ'סטר סיטי.

הסיטיזנס כבר הגישו הצעה לאוסטרסונדס במטרה לרכוש את קאדירי ולהשאילו ללומל הבלגית (שנמצאת בשליטת המועדון מאנגליה). עם זאת, הקבוצה השבדית סירבה להצעה בטענה שהייתה נמוכה מדי. כזכור, גם מכבי ת"א וגם קלאב ברוז' הוזכרו כמי שמתעניינות בשחקן ונראה שכדי להנחית אותו הן יצטרכו להשקיע לא מעט כסף.

מאמן קבוצתו, יאן בורצ'נאל, התייחס לנושא ואמר: "אני מקבל הרבה שיחות טלפונים מקבוצות שמתעניינות בו. אני לא מופתע בזה וסביר להניח שזה יגבר עוד יותר בהמשך. העובדה שמועדוני צמרת מאירופה מסתכלים על הכישרונות שלנו היא הוכחה לעבודה הטובה שאנחנו עושים, אך כדי שנאבד את קאדירי אנחנו צריכים לקבל הצעה טובה מאוד".

בנוסף, בטורקיה דיווחו היום (שישי) כי מכבי ת"א פנתה לג'אנר ארקין. מגנה השמאלי בן ה-31 של בשיקטאש מסיים את חוזהו ויעזוב את קבוצת הפאר הטורקית עם סיום העונה, ועל פי הדיווח גם ריינג'רס כבר הגישה הצעה שחקן, לו 53 הופעות בנבחרת טורקיה. בנוסף, נכתב שגם גלאטסראיי מתעניינת באקס אינטר.

אם אכן הדיווח נכון, הדבר מתחבר לציוץ של אנריק סבוריט לפני מספר ימים, שהעלה ספקולציה על עזיבתו של המגן השמאלי. הספרדי בירך בחשבון הטוויטר שלו על האליפות ולבסוף הוסיף משפט מסתורי: "חושב על מטרות/יעדים חדשים".

ג'אנר ארקין, חוסה קאייחון | Maurizio Lagana/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי