המנהלת שיגרה מכתב לקבוצות: הקפידו באופן מחמיר על ההנחיות

ז'איר אמאדור, ארנסט מאבוקה
ז'איר אמאדור, ארנסט מאבוקה | דני מרון

לאור החמרת ההתפרצות של נגיף הקורונה, ארז כלפון פנה בבקשה: "הידבקות של בעלי תפקידים עלולה להביא לעצירת פעילות הקבוצה ולהארכה של עונת המשחקים"

(גודל טקסט)

בעקבות ההתפרצות המחודשת והגוברת של נגיף הקורונה, מנהלת הליגות שיגרה היום (שישי) מכתב לקבוצות ליגת העל והלאומית שעדיין לא סיימו את העונה בו ביקש היו"ר ארז כלפון להקפיד באופן המחמיר ביותר על הנחיות הבטיחות והזהירות.

"מצאתי לנכון לפנות אליכם באופן אישי על מנת שתוכלו לוודא כי כלל אנשי הקבוצה יקפידו שלא לבוא במגע עם שחקני הקבוצה ועם אנשי הצוות המקצועי. האמור כולל את כל חברי ההנהלה ובעלי התפקידים השונים. נבקש כי תוודאו כי כל בעל תפקיד המחויב להיות באיזור בו שוהים השחקנים בעת המשחק/אימונים לצורך מילוי תפקידו יקפיד על כללי הריחוק החברתי וכמובן על עטיית מסיכה. נבקש כי תקפידו בזמן נסיעות קבוצתיות למשחקים באוטובוס כלל הנוסעים יעטו מסיכות והחלונות יהיו פתוחים ככל שניתן".

עוד נכתב במכתב ע"י כלפון: "בנוסף, נבקש כי תפנו לצוות המקצועי והמנהלתי ותבקשו שישמרו על בידוד ככל שניתן ויעשו כל מאמץ שלא לבוא במגע עם אנשים נוספים בימים הבודדים שנותרו עד לסיום עונת המשחקים. הידבקות בעלי תפקידים עשויה לגרום לשחקנים לכניסה לבידוד ולהביא לעצירת פעילות הקבוצה למספר ימים, מה שיאריך את עונת המשחקים ויקצר עבור הקבוצה ויריבותיה את הפגרה שממילא קצרה ביותר וזאת מעבר להשלכות הרוחביות הנוספות. אנא גלו אחריות אישית וודאו יישום הנחיות אלו באופן קפדני ביותר על מנת שנצליח לסיים את עונת המשחקים בשלום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי