בואטנג ואלטמן התאמנו, קלינגר: "הוכחנו שאפשר לתפקד בהרכב חסר"

ניר קלינגר | אודי ציטיאט

הפועל תל אביב חושקת במקום הרביעי ומקווה לשחזר את הניצחון על בית"ר ירושלים (שבת החל מ-20:30, ספורט2). הקשר והחלוץ צפויים לפתוח, אבו עביד ובוזגלו ייעדרו

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי הניצחון על הפועל באר שבע, בהפועל תל אביב רוצים לתפוס את המקום הרביעי בעזרת ניצחון על בית"ר ירושלים (שבת החל מ-20:30, ישיר בספורט2), אחרי שבסיבוב הקודם בפלייאוף היא הביסה אותה 0:3.

המאמן ניר קלינגר ערך אסיפה לקראת המשחק ומאוחר יותר אמר לתקשורת: "במהלך העונה וגם במשחק האחרון הוכחנו שגם בהרכב חסר אנחנו יכולים לתפקד היטב. אני מקווה שנמשיך את המומנטום החיובי מהמשחק החולף בשני המשחקים שנותרו עד תום העונה". במועדון מקווים להשיג ניצחון ובמקביל שהפועל באר שבע תמעד מול הפועל חיפה (שבת החל מ-20:30, ספורט3).


קלינגר יצטרך להתמודד עם שתי היעדרויות: המגן איאד אבו עביד סובל מרגישות בברך ולא ייכלל בסגל ואילו מאור בוזגלו סיים את העונה. עומרי אלטמן, שסובל משטף דם בעין, השלים אימון מלא ויפתח. גם עמנואל בואטנג, שהיה בספק בשל רגישות במפשעה, ערך אימון מלא ויעלה ב-11.

הרכב משוער: יואב ג'ראפי, עבדי פרחאת (דני גרופר), אוראל דגני, רז שלמה, מרווין פירסמן, שי אייזן, עמית מאיר (איליי תמם), עמנואל בואטנג, מוטי ברשצקי, עומרי אלטמן, מיקל אולהה.

עומרי אלטמן
עומרי אלטמן | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי