עידן נחמיאס בראיון: "כל שחקן רוצה להתקדם"

אחרי שהפועל קרית שמונה חגגה את הישארותה בליגת העל, בשיחה עם ספורט1 סיפר הקפטן כיצד הם התגברו על רגעי המשבר, הרצון לשמח את איזי שרצקי והיותו 'מלפפון חם' ששמו נקשר בעבר גם עם מכבי ת"א

(גודל טקסט)

הפועל קרית שמונה עברה את אחת העונות הקשות בהיסטוריה שלה, בוודאי בעידן הבעלים איזי שרצקי. נכון, בתום עונת 2008/09 היא ירדה לליגה הלאומית, אבל שבה תוך עונה אחת, הגיע לשיאה כשזכתה באליפות היסטורית ב-2012 וגם הוסיפה לארון התארים את גביע המדינה ב-2014 ובוודאי שלא חשבה לרגע שלמחזור סיום העונה היא תגיע כשהיא מתחת לקו האדום.

שאגות השמחה מיד עם שריקת הסיום ב-0:1 על סקציה נס ציונה ובטח שחגיגות ההישארות אל תוך הלילה הזכירו לאנשים במועדון אפילו את חגיגות האליפות. אתמול (שישי), שעות ספורות לאחר סיום החגיגות הגדולות שהבטיחו לקבוצה עשור בליגה הבכירה, התפנה הקפטן עידן נחמיאס לשיחה קצרה ובמהלכה ניסה להסביר לנו את הטלטלה שעברה הקבוצה העונה.

בכנות, הייתה הרגשה לפני המשחק שאתם יורדים ללאומית?

"אם היינו מרגישים אפילו טיפה שלא נצליח, אז לא היינו מצליחים לשרוד. באנו עם כל הלב בידיעה שאנחנו נשארים, עשינו את הדברים בצורה הנכונה כדי לשרוד בליגה ועמדנו במטרה".

שחקני סקציה נס ציונה, שחקני קריית שמונה | מאור אלקסלסי

הגעתם אחרי תקופה קשה מאוד. זה לא השפיע?

"תקופות פחות טובות תמיד מורידות ביטחון, אבל ידענו שאנחנו צריכים לבוא מרוכזים למחזור האחרון ואני שמח שזה הסתדר לטובה".

איך הרגשת רגע לאחר שריקת הסיום וההבנה שנשארתם בליגה?

וואו. לקח לי המון זמן לעכל את זה והתפרקתי בקטע טוב על כר הדשא. זאת הייתה שמחה אחרת לאחר עונה ארוכה במיוחד".

מה הדבר שהכי עזר לכם בימים האחרונים?

"אני חושב שהסרטון שעשו במועדון עם המשפחות עזר לנו מאוד. למרות כל המשבר שעברנו, קיבלנו פידבק ותמיכה מהבית וזה גרם לתחושות מדהימות".

רפואה דיבר בסיום המשחק על טעויות שנעשו העונה. מה הייתה הטעות הכי גדולה?

"אני לא חושב שיש משהו אחד וגם זה לא מתפקידי, אבל אני חושב שפתיחת העונה הלא טובה שלנו השפיעה על כל העונה".

בקיץ שעבר נחשבת ל'מלפפון חם' והיו דיבורים על מכבי תל אביב. מה הפנים לעונה הבאה?

"האמת, אני לא יודע ולא חושב על כלום. בינתיים רוצה לנוח. כל שחקן רוצה להתקדם, אבל קריית שמונה כמועדון נתן לי כל כך הרבה ב-10 השנים שאני כאן, ככה שאם אשאר כאן אז אתן 300 אחוז בעונה הבאה".

עידן נחמיאס
עידן נחמיאס | מאור אלקסלסי

לסיום, איזי שרצקי בחר שלא להגיע למשחק מול נס ציונה. כמה היה חשוב לכם לשחק עבורו?

"אני יכול להגיד לך שאיזי עבר תקופה קשה עם הקבוצה ואני שמח שהסוף כל כך מתוק. אני מקווה שהצלחנו לגרום לו לנחת והבריאות תחזור אליו והוא יהיה איתנו בעונה הבאה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי