גולסה ריקן וטיבי נדרשו לבידוד ולא יצאו לחיפה

אייל גולסה, אבי ריקן
אייל גולסה, אבי ריקן | דני מרון

רגע לפני מכבי חיפה, הרשויות פנו לאלופה והודיעו כי חולה קורונה שהה בקרבת שלושת השחקנים ויואב זיו בבית המלון לפני הדרבי. במועדון טוענים: "איכון שגוי"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

רגע לפני המשחק הגדול של מכבי תל אביב הערב "בסמי עופר" נגד מכבי חיפה (21:00), התבשרה הקבוצה כי שלושה משחקניה, אבי ריקן, אייל גולסה ואיתן טיבי, וכן מנהל הקבוצה, יואב זיו, נדרשים להיכנס לבידוד. המועדון הודיע כי הוא ממתין לתשובה והבהרות מרשויות המדינה, בטענה שנראה כי מדובר באיכון שגוי, אך תשובות טרם הגיעו.

שלושת השחקנים וזיו כמובן לא יצאו עם יתר חבריהם לאצטדיון סמי עופר, אך בכל זאת גורמים במכבי מבקשים אישור ממשרד הבריאות לשתפם ואם יהיה שינוי כלשהו אז קיים סיכוי שיגיעו בנפרד.

לפי הודעת הצהובים, "מועדון הכדורגל מכבי תל אביב ממתין לתשובה והבהרות מרשויות המדינה בעקבות הנחייה שהתקבלה בשעות הערב אתמול לפיה – מנהל הקבוצה יואב זיו ושלושה שחקנים נוספים חייבים להיכנס לבידוד עד ל-11.7 לאחר שהיו בקרבת חולה קורונה לפני שבוע בדיוק.

איתן טיבי
איתן טיבי | אריאל שלום

"לפי הבדיקה האפידמיולוגית, שהו הארבעה בקרבת החולה ב-27.6 בין 18:00-19:00, במלון בו התכוננה כל הקבוצה למשחק הדרבי. מבדיקה שנערכה עם המלון נמסר למועדון כי אף עובד מהמלון – לא התבקש להיכנס לבידוד.

"על פי הודעות משרד הבריאות בנוגע למיקומם של חולים מאומתים, שהה חולה קורונה בחוף סמוך ובמלון סמוך (לזה ששהתה כל הקבוצה) ולכן סביר להניח שמדובר באיכון שגוי של המכשירים הסלולריים של אנשי מכבי ת"א. מכיוון שההכנות למשחק הערב בעיצומן, ממתין המועדון להבהרה כי הודעות האיכון שגויות וכי הארבעה אינם נדרשים בבידוד", נמסר ממכבי תל אביב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי