צפו בתקציר: ז'וסוואה כבש ובישל ב-1:3 של באר שבע על הפועל חיפה

הקבוצה של יוסי אבוקסיס השיגה ניצחון ראשון בפלייאוף העליון, הפורטוגלי כבש ראשון וסיפק בישול מרהיב לדדיה, סילבסטר רק צימק, ספורי חתם את תוצאת המשחק

(גודל טקסט)

ליגת העל תיסגר ביום שלישי, אך הערב, המחזור ה-35 בפלייאוף העליון נפתח עם שלושה משחקים. הפועל באר שבע אירחה את הפועל חיפה באצטדיון ה-י.א. באשדוד, בתקווה להשיג ניצחון ראשון בפלייאוף העליון ולצבור ביטחון לקראת גמר הגביע. הקבוצה של אבוקסיס הגיעה למשחק לאחר שני הפסדים רצופים, כשמנגד, הקבוצה של חיים סילבס קיוותה להתאושש מהתבוסה 4:1 בדרבי החיפאי. במפגש הקודם, הקבוצות נפרדו בשוויון 1:1.

בדקה ה-15, המארחת עלתה ליתרון מוצדק. אלטון אקולטסה קיבל כדור ברחבה, סובב בעיטה חזקה שפגעה בקורה וז'וסוואה הסתער על הריבאונד וכבש מקרוב לרשת חשופה. 0:1 הפועל באר שבע. בדקה ה-42, האורחת כבר חגגה את שער השוויון לאחר שניקולה גולאן מצא את סילבסטר עם הרמה אדירה, החלוץ כבש, אך השער נפסל לאחר בדיקת שופט המסך בטענת נבדל, עדיין 0:1 לב"ש בסיום המחצית הראשונה.

במחצית השנייה, הפועל חיפה השיגה את השוויון. בדקה ה-51, סילבסטר השתלט על כדור מהאוויר ברחבה והכניע את לויטה מקרוב, שופט המסך שלח את בר נתן לבדוק, אך הפעם השער אושר. 1:1 באשדוד. בדקה ה-72, כובש השער הראשון, הקשר הפורטוגלי המצטיין, ז'וסוואה, בישל שער מרהיב לאור דדיה שהחזיר את היתרון לבאר שבע. 1:2 לבאר שבע. בדקה ה-95, הגיעה החותמת של המשחק. הקבוצה של סילבס הוציאה את כל הכלים קדימה, הבאר שבעים ניצלו את המצב ויצאו למתפרצת אדירה, סימאו מצא את ספורי שכבש את השלישי. 1:3 להפועל באר שבע בסיום.

ז'וסואה. ממשיך לגנוב את ההצגה | ספורט1

הקבוצה של אבוקסיס ניצחון ליגה ראשון אחרי פגרת הקורונה ותמשיך להתכונן לגמר הגביע לאחר שהבטיחה באופן רשמי את המקום הרביעי, בזמן שהקבוצה של חיים סילבס תסיים את הפלייאוף במקום השישי.

הרכבים

הפועל באר שבע: אוהד לויטה, שון גולדברג, שיר צדק, עמית ביטון, בן ביטון (אנתוני וארן), אילי מדמון, דויד סימאו, אלטון אקולאטסה (אורן ביטון), תומר יוספי (קייס גאנם), ז'וסואה (רמזי ספרי)

הפועל חיפה: רן קדוש, דור מלול, מיקי סירושטיין, גיא משפתי, ניקולה גולאן (אלי בלילתי), לירן סרדל, תומר אלטמן, שניר טליאס (אלמוג בוזגלו), נס זמיר, סער פדידה, יאקוב סילבסטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי